KjellV Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 MMM... Nye skjermkort... Bare uffatelig kjipt at ingen støtter 3skjermer. ARGH! Og bare en DVI ser det ut som Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 MMM... Nye skjermkort... Bare uffatelig kjipt at ingen støtter 3skjermer. ARGH! Og bare en DVI ser det ut som Ja, ATi virker ikke å prioritere dual-DVI dessverre Der er Nvidia mye flinkere synes jeg, og det er heller ikke så vanskelig å få tak i skjermkort med dual-DVI. Selv om foreløpig maks er Geforce FX 5700 (Ultra), så håper jeg det bedrer seg enda mer med Geforce 6800-serien Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Likte designet på det iallefall. I motsetning til NV40 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) MMM... Nye skjermkort... Bare uffatelig kjipt at ingen støtter 3skjermer. ARGH! Og bare en DVI ser det ut som Ja, ATi virker ikke å prioritere dual-DVI dessverre Der er Nvidia mye flinkere synes jeg, og det er heller ikke så vanskelig å få tak i skjermkort med dual-DVI. Selv om foreløpig maks er Geforce FX 5700 (Ultra), så håper jeg det bedrer seg enda mer med Geforce 6800-serien Alikevel er det fler og fler produsenter som lager ATI kort nå... Kan jo være noen av dem kommer med sin egen lille vri med Dual-DVI. Vet jo at Gainward gjorde jo dette som en av de første på sine Nvidia "FX Powerpack Dual-DVI" kort eller hva nå enn de kaller det. Og Asus har jo sin serie med dobbel DVI. Men mye av det er jo ikke i norge om dagen :/ Kan jo være det er tatt av markedet, men det har vært før. EDIT: Video Suit het den asus serien. Og ATI har Dual-DVI Kort, men det er FireGL kort da. EDIT2: Det kommer til å bedre seg med 6800 serien, både ultra og Non-ultra fra Gigabyte: Non-ultra, Ultra Endret 24. april 2004 av bugbear Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 kjølesystemet lingner mye på ati 9800xt,men ingen kjøling på rambrikkene ! nytt kort(r420)men uten kjølesystem,ser ut som de bare har slengt på noe på kortet og tatt bilde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå