snole Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Update: Har sett litt mere på Hr Bolling har gjort på denne siden. For å teste det, kan jeg jo lage en midlertidig sidedør i papp f.eks, og bruke et slikt rør. En sidedør kan vel uansett la seg skaffe i ettertid, hvis jeg skulle ønske å ha et kabinett som er 100%. Det røret koster bare 30-35 spenn, så det er en liten kostnad. Kan bli bra, hvis man klarer å skuffe 60-70 watt generert varme rett ut, før det får sjansen til å få resten av kabinettet hett. Skal holde folket oppdatert. Lenke til kommentar
snole Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Endelig prøvd litt. Lagde en midlertidig dør av papp, og testet først med den. Den påvirket ikke resulatet, så da kunne jeg fortsette. Jeg kjøpte et slikt bassrefleksrør, og skjært et hull i pappen, slik at røret kom ned på CPU-viften. Resultatet ble at det faktisk ble litt varmere. Så jeg skjønner egentlig lite nå. Kjente at det kom ut luft, kjente at den var varm så det holdt. Men tempen gikk opp?!?!? Jaja. Trur jeg gir opp dette prosjektet mitt nå. Litt synd, hadde store håp om at det skulle gi resultater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå