Prizefighter Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Min maskin for øyeblikket: Abit Nf7-s v2.0 2500+ @ 3200+ 9800xt 2 x 512 geil golden dragon pc 3500 120gb s-ata seagate Hva burde jeg prioritere her av: Lian Li kabinett nytt skjermkort nye høyttalere, har creative 4.1 har lyst på Logitech z 2200 Amd 64 + hk raptor disk 74gb eller 32gb versjonen hjelp? Det du ville merket mest til ville vel vært å hive inn en 74GB raptor. Den øker opplevd hastighet mer enn en oppgradering til A64. Ellers er et pent og ryddig kabinett aldri å forakte da, så Lian Li er ok saker. Hva har du fra før? Dette er hva jeg ville valgt. Skjermkort har du vel ikke bruk for noe bedre inntil videre vel? Lian li er på vei, så blir det z2200 etterpå.. så kjøper vi ny arbeids stasjon. få fikse på alt rotet. A64 og nytt skjermkort tar vi igjen. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 jeg har lyst på X800XT, et nytt hovedkort og ny CPU, men om det blir noe i den nærmeste tid, vet jeg ikke noe om... Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Konfirmerer meg om 2 måneder.... Da blir det ikke Intel i vertfall Ny CPU, hdd, gfx,kabinett,ram,dvd rw og masse annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå