Cucum(r) Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Idè: Bytt ut den idioti-teksten din med Lorem Ipsum Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Ok. Nå er det gjort. Brukte F-Secure SSH Client istedenfor Putty, og da gikk det å lime inn. Endret 24. april 2004 av anderlin Lenke til kommentar
Idah0 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 meningsveksling fra meg; meget bra. harmonisk. lykkelig.. er du lykkelig? Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 meningsveksling fra meg; meget bra. harmonisk. lykkelig.. er du lykkelig? Takk! Alle skal i hvert fall tro det etter å ha sett siden. Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Nå funker mouseoveren fin-fint, men det er en liten fargeforskjell der. Vet ikke om det skal være slik, men det ser ut som en bug: Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Takk for at du er så nøye! Det var meningen, men det ble kanskje ikke noe fint... Det kommer kanskje ann på kontrasten på skjermen man sitter ved. Synes du jeg burde jevne den ut? Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Synes du jeg burde jevne den ut? Ja, for når det er så liten forskjell som det er nå ser det ut som en bug Dessuten holder det at kun teksten skifter farge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå