enden Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 dropp punktum forran body så hjelper det nok. Du skal aldri bruke punktum forran elementer som allerede finnes Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Takker og bukker, det var feilen. Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Nå har jeg laget en ny side! Har prøvd å følge noen av rådene jeg fikk. Hva synes dere? Lenke til kommentar
phanti Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Jeg syns den var utrolig mye bedre. Den var mer ryddig, samtidig som knappene ble mindre og penere. Hadde vært enda sprekere med en mouseover.. Edit: forslag Endret 24. april 2004 av phanti Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Takk! Jeg ble mye mer fornøyd selv, i hvert fall. Dessuten ser den ut til å være lik i flere browsere. Jeg tror ikke den er så veldig original, håper bare ikke det er noens som ligner for mye... Endret 24. april 2004 av anderlin Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Hadde vært enda sprekere med en mouseover.. Jeg vet. Må bare tenke ut hvordan den skal se ut først... Mulig det kommer noen utover kvelden. Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Synes den var ganske orginal jeg Men jeg synes det buede hjørnet nede til høyre kom litt ingenstedsfra. Det manglet et motstykke, og skapte en liten skjevhet Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Ser bra ut Kanskje litt kjedlige farger, mouseover mangler som sagt og http://www.lipsum.com/ er mye bedre enn blahsnbblahjasfhlkshdflaksjhd-tekst Prøv å eksprimentere litt med fargene på selve siden, samt på teksten og linker. Svart tekst er kjedelig En footer er også fint å ha, og med litt hell klarer du kanskje å finne et annet sted å plassere den enn helt i bunn Fet tekst er ikke å foretrekke. Bruk heller fet tekst til ingresser eller overskrifter. Håper det var til hjelp EDIT: Gradienten under menyen var litt kraftig. Gjør den litt mykere. EDIT 2: Jeg får rullefortau i 1600*1200. Ikke bra. Endret 24. april 2004 av PT Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Synes den var ganske orginal jeg Men jeg synes det buede hjørnet nede til høyre kom litt ingenstedsfra. Det manglet et motstykke, og skapte en liten skjevhet Ser det når du sier det. Nå er det "rettet". Takk! Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Kanskje litt kjedlige farger, mouseover mangler som sagt og http://www.lipsum.com/ er mye bedre enn blahsnbblahjasfhlkshdflaksjhd-tekst Beklager det, men jeg bruker putty, og har ikke lært meg å lime inn tekst i hverken nano eller vim. Prøv å eksprimentere litt med fargene på selve siden, samt på teksten og linker. Svart tekst er kjedelig Å variere fargevalget var en god ide, og den fete skriften skal vekk. Jeg får rullefortau i 1600*1200. "rullefortau"?? Er det scrollbar? Hvor får du den, browser etc? Endret 24. april 2004 av anderlin Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) rullefortau = horisontal scrollbar.... får den i FireFox i 1024*768... får vertikal heis også... Endret 24. april 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Nå ser jeg jo at også jeg har det, med 1280x1024. Edit: Slettet en unødvendig "width: 100%" i css-filen, så var den borte. Takker! Endret 24. april 2004 av anderlin Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Bare et hint: du har en ENORM vertikal heis på denne siden: http://anderlin.dyndns.org/~anderlin/ ^^ fra signaturen din... edit: du er treig, PT.... Endret 24. april 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) "rullefortau"?? Er det scrollbar? Hvor får du den, browser etc? Scrollbar, Opera 7.50 Beta 1, XP. Screenshot Hvis du fjerner "width: 100%" fra stilsettet ditt, så funker det. Vet ikke om det får noen invirkning på noen måte i diverse browsere, men det funker i opera EDIT: Litt sen der ja EDIT 2: STFU Zethyr Endret 24. april 2004 av PT Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Bare et hint: du har en ENORM vertikal heis på denne siden: http://anderlin.dyndns.org/~anderlin/^^ fra signaturen din... Jeg vet. Det var en utvei for et IE skulle vise den øverste rammen helt ut til høyre. Men den siden skal jo snart erstattes, tenkte jeg. Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Gradienten under menyen var litt kraftig. Gjør den litt mykere. Bedre nå? Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Gradienten under menyen var litt kraftig. Gjør den litt mykere. Bedre nå? Jepp Vil fremdeles se hvordan du har tenkt å skille overskrifter og ingresser fra resten av teksten Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Vil fremdeles se hvordan du har tenkt å skille overskrifter og ingresser fra resten av teksten Det har jeg ikke tenkt på... Kom gjerne med ideer! Nå har jeg laget mouseover. Hva synes dere? Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Mouseoveren bugger kraftig i Opera... Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Det skjer ikke for meg (Opera 7.23). Hva er det som skjer/ikke skjer? Det som skjer for meg, er at "Meg"-mouseoveren ikke virker i IE eller Opera. EDIT: Problemet var at det sto "</div <div>" et rett før i koden. Endret 24. april 2004 av anderlin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå