Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e

Hvordan Branmur bruker du? sitter den i en router, ett program du har på marskinen din?

Finnes mange forksjelige brannmurer;)

Lenke til kommentar
:dontgetit: Trenger noen tips om hvordan jeg skal endre innstillingene i brannmuren min. Må visst det for å oppnå noe fart i edonkey?? Jeg har windows xp, og adsl.

Tusen takk for svar!

åpne Kontrollpanel ->Nettverkstilkoblinger. Så høyreklikker du på den tilkoblingen det gjelder, og velger Egenskaper. Så klikker du på Avansert, og til slutt Innstillinger. Der kan du justere XP-Brannmuren (Hvis det var den du tenkte på da?)

Lenke til kommentar

Pmarius; jo det var det jeg tenkte på. men problemet er at når jeg skal gjøre det(følger anvisninger i hjelp og støtte menyen min) så finner jeg ikke noen "knapp" for avansert??! Dvs. samme om jeg skal endre innstillinger eller slå av brannmuren så finner jeg jo ikke den avansert knappen det snakkes om. jeg har bredbånd fra nextgentel, win xp og f-secure som virus program. Håper noen kan hjelpe meg med dette???? Ønsker å avinstalere win xp brannmuren(jeg har visst den som følger med win xp) for så å instalere en ny. Eller en brannmur jeg kan "håndtere" selv :roll:

Lenke til kommentar

trokke det går an å avinstallere XP brannmuren. du kan bare deaktivere den, men dette skal jo egentlig være standard? nå er det en stund siden jeg installerte XP igjen men tror ikke at Brannmuren er aktivert som standard. installer en annen brannmur. ikke installer Norton Internet Security hvis du har XP brannmuren aktivert. da klikker norton litt har jeg opplevd.

Lenke til kommentar

ok, det var egentlig det jeg skjønte. :D var alllikevel ikke helt sikker. finnes mange forskjellige brannmurer. nesten alle selskapene som lager antivirus program har også et brannmur program. her er noen av disse:

Norton Internet Security

Norman

Zonealarm

og noen fler. Mcafee er også med der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...