Pangaea Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Har nå laget meg en enkel side med meny på venstre, og innhold på høyre side. Dette har jeg lagt i en tabell. Jeg bruker også Invision PowerBoard, og lurer på hva man må gjøre for å få det til sånn ca som her på hw.no, dvs slik at forumet ikke dekker hele siden. Jeg bruker index.php?page="....."; Prøvde det på forumsiden også, men det kunne selfølgelig ikke fungere. Hvordan løser man dette? Det går vel greit om man bruker frames, men liker ikke frames... Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Du må forandre på templaten slik at dei inneholder meny sidene, eller du kan lage eit portal script som styrer det. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Har du noen linker med info eller litt mer info om hvordan dette kan gjøres? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Har du noen linker med info eller litt mer info om hvordan dette kan gjøres? Det letteste er å bare endre "Board Wrapper"så får du det inn i designet Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Det letteste er å bare endre "Board Wrapper"så får du det inn i designet Okay, takk for det Får nå til å legge inn html kode i wrapperen, men det ser ikke ut som den forstår php Hvordan får man til å lage en fungerende php meny i wrapperen? Hardware.no blir mer og mer imponerende når man ser hvor vanskelig sånne småting faktisk er. Bra jobba! Edit: Har nesten fått det til nå. Menyene fungerer. Må bare synkronisere css filene så *burde* alt være i skjønneste orden. Endret 23. april 2004 av Pangaea Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Det letteste er å bare endre "Board Wrapper"så får du det inn i designet Okay, takk for det Får nå til å legge inn html kode i wrapperen, men det ser ikke ut som den forstår php Hvordan får man til å lage en fungerende php meny i wrapperen? Hardware.no blir mer og mer imponerende når man ser hvor vanskelig sånne småting faktisk er. Bra jobba! Edit: Har nesten fått det til nå. Menyene fungerer. Må bare synkronisere css filene så *burde* alt være i skjønneste orden. Vil ikke akkurat si at det er så vanskelig, men, brukte ca 2 timer på denne. Edit wrapper, colours og andre css elementer du, og jeg brukte oså manage html en del Endret 23. april 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Har rotet med diverse templates nå. Laget til menyer sånn som jeg ville ha det, men da ble ofte mye annet ødelagt. Har nå gått tilbake til IPBs template Har laget til noen lignende menyer under forumet som her på hw.no, og lurte derfor på hvordan man får opp hvor mange meldinger man har fått, i stedet for fx bare "Nye meldinger". Hvordan gjør man det, slik at wrapperen forstår det ? Edit v2: Har nå fått det til :) Måtte skrive om hele <% BOARD HEADER %>. Men det funker konge nå. Mangler bare å legge inn litt bilder, så blir det bra. Må si IPB er særdeles genialt! Endret 26. april 2004 av Pangaea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå