gthomass Skrevet 31. oktober 2001 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2001 Har nettopp instalert dette oppsettet og må si at det gikk meget bra.Satte inn kortet og isntalerte div pci kort maskinene bootet utmerket.Det eneste jeg ikke får til er er at jeg ikke får satt DVD og CD brenner på dma mode i WinXP.Når bios laster kan jeg se at den leser dvd'n på dma mode 2 (ata33) og Cd brenner på pio mode 4. I Windows er de satt til Pio mode og kan ikke forandre på dette.:sad: Er det noen som har et tips eller to. Kan det være et Windows problem eller MB problem? Utenom dette kan jeg anbefale alle dette Hovedkortet,meget stabilt og kjapt. Oppsett : Msi k7t pro2 via 266a Amd 1700+ 1466 2xTwin Mos 256 ECC DDRAM ATI Radeon 64 DDR SB.L 5.1 Lydkort IBM 30GB HDD ATA 100 Ethernet Firewire WinXP PRO 2600 Corporate PSU 350W Lenke til kommentar
Revox Skrevet 31. oktober 2001 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2001 Det problemet var det en kamerat av meg som også fikk. Det er et WinXP problem. Husker dessverre ikke hva han gjorde med det eller om han fikk fiksa det i det heletatt.. Legg inn de nyeste via driverne hvis du ikke har gjort det, de har støtte for XP. Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 1. november 2001 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2001 har løst dette problemet selv.DISABLE CRITICAL CPU TEMP I BIOS. Major bugs i bios.kommer sikkert ny bios med rettelse på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå