Gå til innhold

XXXXPPPP og medalofhonor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-04 10:37, Filius_two skrev:

Hei!

Fikk ingen svar. Dette er andre forsøk.

Oppgavebehandling med nettverkstilkoblinger dukker opp når jeg bruker (new game, load osv).

kan jeg skru av det tullet

Hjelp!

Linker?

noe?

mange takk.

Du trenger nyeste patch. Var sånn oss meg også.

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problem. Jeg sendte en mail til support for EA i norge og fikk svar på svensk :wink:. Jeg fikk beskjed om å skru av tilkoblingen til internett i egenskapene for IE. Merket av "Slå aldri et nummer".

Det jeg måtte gjøre før, som sikkert du/dere også har gjrt, var å avbryte oppkoblingen, gjenopprette og maksimere spillvinduet før moroa kunne starte. alvorlig tungvindt.

Patchen fungerte ikke på det prblemet. Den skulle bare rette opp noen feil med nettverksspilling etter som jeg kunne forstå.

Lenke til kommentar

hmmm... det var rart at d ikke funka. hvis du har modem- eller ISDN-tilkobling, burde det fungere.

Jeg har modemtilkobling (tro det eller ei :wink:). Når jeg har merket av "Slå aldri et nummer" (Det ØVERSTE av 3 alternaltiv), spretter ikke oppkoblingsvinduet opp og forlangere å koble til internett. "slå ALDRI..." og "slå ALLTID..." kan være lett å forveksle. sjekk at du har merket av riktig alternaltiv.

Jeg vet ikke hvordan ADSL oppfører seg med oppgobling til internett. Men det burde være en lignende løsning der.

Lenke til kommentar

når jeg tenker på medal of honor allied assault, kommer jeg på den situasjonen at jeg fikk nhl 2002 isteden for medal of honor. dette skjedde når jeg lasta ned hele dritten fra kazaa. det sto medal of honor allied assault, men det var ISHOCKEY spillet nhl 2002! eeekkk!!

Lenke til kommentar

Hallo alle som bryr seg!

hjertelig takk for alle svar.

Jeg har satt tilkoblingen til "SLÅ ALDRI ET NUMMER"

, men det kommer "nettverksoppkobling" oppgavebehandlingen i windows xp, jeg tror at det er selve spillet som tuller litt og kobler seg NOE. Vet ikke hva men etter ca ett minutt lukker programmet (rasautou.exe) seg.

Jeg bruker modem og har ikke lyst å laste ned så mye,

jeg skal på besøk til kompisen som har bredbånd og der skal jeg laste det ned.

Hvis ikke det hjelper, da vet jeg ikke hva skal jeg gjøre!!

Det går rett og slett ikke an å spille hvis det dukker opp hele tiden.

MVH Fil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...