Gå til innhold

hvordan stille resolution i fedora?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I menyen finner du Systeminnstillinger og Skjerm, klikk der og sett, du må logge ut og inn igjen for at forandringene skal tre i kraft. Hva med å faktisk prøve deg frem neste gang. Det er tross alt ganske åpenbart at Innstillinger er innstillinger og at skjerm er instillinger for skjerm.

Endret av foolish
Lenke til kommentar
I menyen finner du Systeminnstillinger og Skjerm, klikk der og sett, du må logge ut og inn igjen for at forandringene skal tre i kraft. Hva med å faktisk prøve deg frem neste gang. Der tross alt ganske åpenbart at Innstillinger er innstillinger og at skjerm er instillinger for skjerm.

hvis du mener jeg skal prøve meg fre, så kunne du driti i å svare på denne topicen! :mad: slike inlegg lager bare dårlig stemning!

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

Om du virkelig mener det er for mye forlangt at du faktisk ser igjennom hva som er i menyen (du trykker på hatten og beveger musen oppover) før du spør så tror jeg virkelig du bør legge deg inn et eller annet sted med en gang.

Og ikke bare det, men jeg gir deg jo faktisk løsningen på problemet ditt, og legger bare med at du kanskje burde ha funnet ut av dette selv. Om dette er måten du takker mennesker som helt uten noen form for belønning (annet enn takk fra hyggelige mennesker) hjelper slike som deg, så tror jeg ikke du kommer særlig langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...