Saftis Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Bare lurte på om Twinmos 256 mb Multimedia Card passer til Siemens SX1, og om det finnes sjapper som er noe særlig billigere enn http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120690&cks=PRL ? (jeg slipper å betale oppkravsgebyr, i motsetning til en del andre websjapper). Kan evt. bruke Lefdaltrikset hvis det finnes noen som selger Sandisk 256 mb billigere. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jada. Det passer helt perfekt det. Brukte det selv både i min 6600 og i min SX1. Så det fungerer utmerket! Det kostet ca 699,- når jeg kjøpte det, jeg kjøpte det på MPX.no men du kan jo bare bruke prisguiden (igjen) så finner du det billigste stedet Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det er kanskje ikke et svar på spørsmålet, men du kan jo ta en titt på dette også. Apacer fra PS data. Jeg bruker det og er svært fornøyd. Lenke til kommentar
Victorious Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Og hvis du vil ha en lav pris på minnekortet, sjekk ut om butikkene oppererer med prisgaranti.. Da kan man spare noen spenn for lite bry. BTW så skal det passe. Bruker det selv i min SX1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå