lodott Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg var så dum at jeg installerte den nyeste biosen til dette hovedkortet noe som førte til at de høye Vcore innstillingene forsvant. Men.... jeg tenkte at det bare var å flashe tilbake til den gamle, og nå har jeg gjort nettopp dette. (Jeg lastet den ned fra Abit..) Problemet er bare at de gamle/høye Vcore innstillingene fortsatt ikke er tilstede og jeg lurer på om Abit har fjernet innstillingene fra den gamle også nå.... Eller er det kanskje noe annet? Jeg prøvde å finne bios-software på cden som fulgte med hovedkortet...men det var dessverre ikke noe på den... DEt er ikke tilfeldigvis noen som har den gamle biossoftwaren liggende? (Med de høye Vcore-innstillingene altså).... Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Prøv å resette biosen. Dersom ikke dette hjelper, så har jeg en kopi av 5J biosen med Vcore opp til 2.2V som jeg kan maile deg. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Nei det fungerte ikke å resette biosen. Send meg den biosen du byggeren! På forhånd takk :smile: Bruk denne adressen [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå