Gå til innhold

Fremdeles lagging i spill, hva bør oppgraderes nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bør vurdere å skru av AA og AF og ikke kjøre med høyere oppløsning enn 1024.

 

da jeg sa at jeg kjørte spillet på full oppløsning, da mente jeg 1024 :cool:

 

jeg har 700kr, hva skal jeg kjøpe da?

 

prosessor, hovedkort eller ny psu?

 

min psu er en q-tec 300watt som jeg nesten er redd for å ta på p.g.a. at alle sier at de eksploderer :cry:

Lenke til kommentar
da jeg sa at jeg kjørte spillet på full oppløsning, da mente jeg 1024 

 

jeg har 700kr, hva skal jeg kjøpe da?

 

prosessor, hovedkort eller ny psu?

 

min psu er en q-tec 300watt som jeg nesten er redd for å ta på p.g.a. at alle sier at de eksploderer

 

 

hm merkelig... jeg har en xp1900 og 512 pc2100 ram og et geforce4 ti 4400... jeg får spilt farcry ganske smud på 1024 med alt på medium.. (grafikken er fotsatt døds bra)

 

prøv å sett ned alt fra very high til medium eller high..

Lenke til kommentar

det blir ekkelt å spille selv om jeg stiller den ned, og jeg kjøper ikke radeon 9800pro for å stille grafikken på spill på LOW :(, nå har jeg nettopp innstalert chipsett driver, men det ble ikke bedre! er catalyst 4.4 bedre en 4.3? noen andre drivere jeg trenger?

Lenke til kommentar
hei, jeg har nettopp kjøpt meg radeon 9800pro for å få vekk laggingen i spill, men neida...

 

dette er hardwaren jeg har nå:

 

amd xp 1900+

1x512 nanya pc3200 og 1x512 twinmos pc2100

gigabyte vtxe+ hovedkortet link

r9800 pro powercolor

compaq mv920 skjerm (19)

 

jeg har 5200 poeng i 3dmark 03

 

cpumark får jeg 135 :no:

 

er det bare prosesoren jeg mangler eller noe annet også?

 

##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang ;) - Blib##

Du skulle trengt en bra kraftig cpu, men da skulle du kanskje slått til med et nytt HK?

 

Mvh Stian_A

Lenke til kommentar
Ta ut den pc2100 ram en!!! Hvis ikke kjører den andre brikka på 2100 speed (IKKE bra  )

 

men det er vell ikke vits å ta utav pc2100 rammen når hovedkortet ikke klarer mere en pc2100, se linken på hk'et mitt.

Bra at du ikke hører på slike som han. :)

Jeg tror et nForce2 hovedkort er den beste/billigste løsningen på problemet ditt.

Er det slik på hovedkortet ditt at du ikke får mer enn 10MB/s i overføring mellom diskene? Fordi jeg vet om to ABIT hovedkort med det "problemet".

Lenke til kommentar

Stikk innom www.tweakguides.com

De har en egen seksjon for FarCry-tweaking.

 

Jeg har fått Farcry OK på en Dell P41.6, 384MB ram og GF4 ti4200. Selv kjører jeg det på en XP2700, 512MB og GF4 ti4800se. Innstillinger er 1024 - high på nature og light, medium på resten. Glatt.

På den minste maskinen måtte jeg inn i cfg-fila og slå av alt dyrelivet. Tror det trekker mye CPU

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...