Gå til innhold

ødelagt :(


tex_nex

Anbefalte innlegg

jah.. nå har det seg sånn at min radeon 9700pro gikk til hellvette... pga at jeg glemte å sette inn vifta :blush: men d funker "på en måte" .. bare det at

enten når jeg spiller eller gjør nok grafisk, kommer det artifackts eller hva d nå heter.. har prøvd å nedklokke kortet og ta d ut og inn å tatt gpu kjøleren. av og på:p men .. fan om det bil noe bedre:( ... vet noen om dette kortet har levd sine siste dager?? vist ikke gi meg tips som kan hjelpe meg til å fikkse dette..

 

 

i windows funker kortet helt fint... takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lever det tilbake der du kjøpte deg og forlang å få ett nytt (med mindre det har gått over 2 år, da.)

 

Det samme skjedde meg, uten at jeg hadde gjort noe annet spesiellt enn å klokke det meget moderat.

Artifacts kom hele tiden, selv i windows, og de gikk aldri bort igjen. Det kan jo være det samme som skjedde deg.

 

Tviler på at kortet blir ødelagt av at viften stopper en stund.

Med vifte, så mener du bare at selve viften var utkoblet, ikke sant? du kjørte ikke kortet uten kjøler? hvis du gjorde det kan du bare glemme å få det på garantien iallefall.

Lenke til kommentar
garantien ja.. sålenge du bare ikke nevner at du glemte å sette på vifta får du nok et nytt et

så her du ber du han om å svindle butikken han kjøpte kortet fra?

det er en grunn til at vi har høy priser på hw her i norge og at de kommer til å stige og det er sånne folk som deg som svindler butikkene

fy skamme seg burde du

Lenke til kommentar
Lever det tilbake der du kjøpte deg og forlang å få ett nytt (med mindre det har gått over 2 år, da.)

 

Det samme skjedde meg, uten at jeg hadde gjort noe annet spesiellt enn å klokke det meget moderat.

Artifacts kom hele tiden, selv i windows, og de gikk aldri bort igjen. Det kan jo være det samme som skjedde deg.

 

Tviler på at kortet blir ødelagt av at viften stopper en stund.

Med vifte, så mener du bare at selve viften var utkoblet, ikke sant? du kjørte ikke kortet uten kjøler? hvis du gjorde det kan du bare glemme å få det på garantien iallefall.

ja glemte bare å sette strømkabelen til vifta... men men .. takk for hjelpen !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...