A.J Green Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) men ffs. du sier det tar lengre tid å laste ned andre fil-typer? det er vel samme fil typer det er snakk om? Går raskere ellers. *kremt* Naruto går på japansk tv, og er deretter rippa og lagt ut på nettet... gjelder ikke dette for "piratvirksomhet?? Jeg er stygt redd for det... Tror ikke det og du er høy eller? jeg skjønner virkelig ikke hvordan det går an å være så tjukk i hodet... dette er virkelig på grensen til tragisk, ikke bare dette men alle innleggene på denne tråden har vært helt umåtelig uintelligente... bit torrent kan gå treigt om det er få seeds og alt det der, men for all del, å si at andre filtyper går raksere er muligens tidenes qoute... eks. hmm jeg skal laste ned tjukkihodet.exe (1 mb) hmm jeg skal laste ned tjukkihodet.rar (1 mb) jeg laster ned .exe filen jeg! den går raksere!!!! molbo... og at Naruto ikke er pirat?? get your facts straigt a newb. Endret 13. mai 2004 av ericthelord Lenke til kommentar
Opus Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Har en stygg mistanke om at dette er wares, stenges til det motsatte er bevist. Edit: ericthelord: Les retningslinjene ang. flaming. Endret 14. mai 2004 av Opus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg