Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
endre,06/05/2004 : 23:48] Prøv Kazaa Lite, funket for meg.

 

Det går ganske seint da, men for min del så er det definitivt verdt det.

Kan på det sterkeste anbefale naruto  :thumbup:

Naruto er kult.

Hvor finner du KaZaa lite da?

Er det bittorrent?

Det er ikke bittorrent nei.

Du kan finne det her.

Jeg bruker for det meste bittorrent selv, men kaaza er et greit alternativ.

Lenke til kommentar
endre' date='07/05/2004 : 13:38']
endre,06/05/2004 : 23:48] Prøv Kazaa Lite, funket for meg.

 

Det går ganske seint da, men for min del så er det definitivt verdt det.

Kan på det sterkeste anbefale naruto  :thumbup:

Naruto er kult.

Hvor finner du KaZaa lite da?

Er det bittorrent?

Det er ikke bittorrent nei.

Du kan finne det her.

Jeg bruker for det meste bittorrent selv, men kaaza er et greit alternativ.

Er kazaa 243 best eller?

Lenke til kommentar
Det blir vanskelig uten bittorent, hvis du skal bruke bittorent er animesuki.com et bra sted å laste ned. Det kommer nye episoder hver torsdag.

ok.

er det andre japanske serier der og?

er det bittorrent eller vanlige divx filmer??

skjønte ikke helt hva du mente der. Når du laster ned en bitorrent fil. så må du trykke på den etter på. Så begynner den å laste ned. Tar cs 2t får meg å leste ned med 704/128 linje. Da får jeg de nyeste episodene med en gang de kommer ut så jeg syntes det er greit å vente i 2t, det er ikke så lenge.

Noen ganger er hastigheten litt treg i starten, men den tar seg opp etter hvert. Last ned når du sover eller er på skolen eller noe, da pleier det å være ferdig uansett når du vokner eller kommer hjem.

Lenke til kommentar
Det blir vanskelig uten bittorent, hvis du skal bruke bittorent er animesuki.com et bra sted å laste ned. Det kommer nye episoder hver torsdag.

ok.

er det andre japanske serier der og?

er det bittorrent eller vanlige divx filmer??

skjønte ikke helt hva du mente der. Når du laster ned en bitorrent fil. så må du trykke på den etter på. Så begynner den å laste ned. Tar cs 2t får meg å leste ned med 704/128 linje. Da får jeg de nyeste episodene med en gang de kommer ut så jeg syntes det er greit å vente i 2t, det er ikke så lenge.

Noen ganger er hastigheten litt treg i starten, men den tar seg opp etter hvert. Last ned når du sover eller er på skolen eller noe, da pleier det å være ferdig uansett når du vokner eller kommer hjem.

ja, kan prøve det ja

Lenke til kommentar
Det blir vanskelig uten bittorent, hvis du skal bruke bittorent er animesuki.com et bra sted å laste ned. Det kommer nye episoder hver torsdag.

ok.

er det andre japanske serier der og?

er det bittorrent eller vanlige divx filmer??

altså bit torrent er ikke en codec, du sier du hater bit torrent og vil heller ha divx? skjønner ikke problemstillingen... bit torrent er en download klient ..

Endret av ericthelord
Lenke til kommentar
men ffs. du sier det tar lengre tid å laste ned andre fil-typer? det er vel samme fil typer det er snakk om?

Går raskere ellers.

 

*kremt* Naruto går på japansk tv, og er deretter rippa og lagt ut på nettet... gjelder ikke dette for "piratvirksomhet?? Jeg er stygt redd for det... 

 

Tror ikke det :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...