elvizzz Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt meg en splitter til adsl? har snakket med utallige adsl-firmaer, men de nekter å selge... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Er jo vanlig at dette følger med ADSL-modem.. Hvis den er ødelagt får du vel kjøpt en splitter separat i butikker som selger ADSL-modem? Lenke til kommentar
reybr Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Telehuset eller Bravida tenker jeg har sånt noe Lenke til kommentar
elvizzz Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Problemet er at jeg har en fra før, men skulle hatt en til, grunnet noe kluss med telefonene i huset. Har snakket med leverandør, og de mente at dette ikke ville funke, ei være "forskrivtsmessig ansvarlig". Dermed fikk jeg ikke noen ekstra fra leverandør. Det må da være andre som har slike? Uten abbonement eller tilknytning? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Problemet er at jeg har en fra før, men skulle hatt en til, grunnet noe kluss med telefonene i huset. Har snakket med leverandør, og de mente at dette ikke ville funke, ei være "forskrivtsmessig ansvarlig". Dermed fikk jeg ikke noen ekstra fra leverandør. Det må da være andre som har slike? Uten abbonement eller tilknytning? en vanlig finner du nok på Clas Ohlson de har som regel alt der...får nok fra de øvrig nevnte og, men tror de koster myyye mer hos disse enne hos Clas Lenke til kommentar
elvizzz Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Får vel ta turen dit da. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Får vel ta turen dit da. Takk for alle svar! http://komplett.no/k/ki.asp?sku=124765&cks=SER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå