UUnreal Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Så gå så sinnsykt på saken at de blir flaue da Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Asono Sound-hub på Lefdal til 2900,- nå. Lenke til kommentar
haavardfp Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Asono Sound-hub på Lefdal til 2900,- nå. Lefdag på alnabru var selvsagt tomme for den da jeg kom dit Lokkevare!! Jeg gikk sporenstreks til Asono i Torggata, og kjøpte den der. Der fikk jeg med noen ganske så brukbare Sennheiser plugger på kjøpet - et meget praktisk supplement til mine Sportapro. De medfølgende pluggene er, tradisjonen tro, grusomme (men det vet man jo). Tror de pluggene kostet en ganske stor del av prisdifferensen mellom Asono og Lefdal. Håper det, i alle fall. Soundhuben ser veldig fet ut - jeg har bare hatt den i en halv dag, så vi får se. Ganske digg å ha hele platesamlingen på en slik dings!! PLUSS at den har (bra) radio, og funker som diktafon. Yeah!! Lenke til kommentar
hamlet Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har planer om ny mp3 spiller i tankene. *Batterikapasitet er ganske viktig *Lydkvalitet er ikke så _utrolig_viktig, siden jeg ikke er en "lydfrik" *Enkel å bruke *Minst mulig drivere osv Du bør kanskje også sjekke ut _størrelsene_ på de forskjellige spillerne. Jeg har en iPod og liker størrelsen og formfaktoren, og kunne ikke tenkt meg å gått rundt med noe større enn en kortstokk i lomma. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Nå har jeg hatt spilleren i et par måneder, og må si jeg er greit fornøyd med den. Lyden er fin, spesielt hvis du tar på "volumutjevneren" (eax funksjon) men den trekker mye batteri. siden knappene står på siden slipper du å ta på tastelås og du kan trykke på knappene igjennom buksa. Bæreveska klare jeg å knekke når jeg satt meg ned og spilleren hekta bordet, men jeg savner den ikke. Eneste problemet er at den klikker avogtil. Musikken spiller videre, men det går ikke an å trykke på noen av knappene. Vurderer å ta den med tilbake igjen for å se om det er vanlig. Jeg kjøpte den på tilbud på spaceworld for 3000 kr, på en lørdag samme som på komplett osv. Men gjett va som er ukens tilbud på mandag? Joda, den samme spilleren som jeg kjøpte, 500 spenn billigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå