oknar Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Kjøpte meg nettopp et nytt spill for første gang på noen år, men da eg skulle installere spillet, ville det ikke godta grafikk kortet mitt....greit! men det som var tingen var; hardware transfrom and lighting.... va er dette og kan dette omgås? hvilke kort støtter T&L? og et siste spørsmål....har noen andre hørt rykter om eksterne grafikk kort som går gjennom usb portene???? Takk for meg Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 ehh.. jeg har ikke hørt om det dessverre.. vet bare at det finnes eksterne lydkort. Tror faktisk ikke det er mulig å kjøre grafikk gjennom usb porten grunnet at mengden data som overføres er for stor for en liten usb port. Lenke til kommentar
lerun Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 hvilke kort støtter T&L? Alle nye 3D kort støtter det, er ikke sikker hvor langt bak man må i leksa. Tror de første Geforce hadde en T&L engine. Ati går også langt tilbake. Hvilket kort er det du har? og et siste spørsmål....har noen andre hørt rykter om eksterne grafikk kort som går gjennom usb portene???? Vet at det finnes, creative har en version av sin audigy som kan kjøres gjennom usb. Lerun Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Han spør etter skjermkort, ikke lydkort. Exitigy heter forøvrig det usb-lydkortet. Lenke til kommentar
lerun Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 obs, var litt rask der. Har ikke hørt om noe grafikk kort man kan koble til usb porten. Lerun Lenke til kommentar
ponke Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Han spør etter skjermkort, ikke lydkort. Exitigy heter forøvrig det usb-lydkortet. Eller Sound Blaster Extigy som Creative selv kaller det... Du visste det sikkert, men bare for å klarere det med brukere som kanskje ikke visste det, så ikke mange stikker og søker etter "Exitigy" i produktguiden eller noe... Angående eksterne skjermkort: For treg båndbredde i tilkoblingen (USB 2.0 eller FireWire er begge for trege) og de bruker ofte en del av CPU-ens tilgjengelige resursser, spesielt USB 2.0. Så selv om du finner noe som proklamerer seg for å være det beste eksterne skjermkortet på markedet for bærbare PC-er, så overgår det ikke noen av de skjermkortene som leveres i bærbare (ala R9700 Mobility og lignende). Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå