aenima Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 TooL - parabol(a) A perfect circle - hollow KoRn - make me bad Deftones - knife party In Flames - swim Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 David - Wild at Heart Alt av Nickelback Lenke til kommentar
Leon Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 en låt som bare må nevnes er: iron maiden - revelations Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) *System of a Down - Toxicity *System of a Down - Aerials *System of a Down - Roulette *Metallica - St.Anger *Metallica - My World (forøvrig så rocker egentlig alt System of a Down) EDIT:Kortet ned listen litt... Endret 24. april 2004 av TLZ Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Metallica - Unforgiven II Metallica - One Hamemrfall - Warriors of Faith Iron Maiden - Aces High og flere. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 cradle of filth - her ghost in the fog crale of filth - hallowed be thy name bare digger disse sangene Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 David - Wild at HeartAlt av Nickelback Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Moonsorrow - Raunioilla Scariot - Death Request Farmer Boys - When A Chicken Cries For Love Sorte Sønner - Sort Vinter Kittie - In Winter Maks var vel 5 så... Hadde det vært 6, hadde jeg tatt med The Gathering - Eléanor Hadde det vært 7, kunne jeg tatt med Lacuna Coil - My Wings Osv. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Har den siste tiden hørt på det norske metal bandet Sirenia hver dag på skolen. Jeg kan trekke ut: Sirenia - In my Darkest Hours Sirenia - On the wane Sirenia - At sixes and sevens Sirenia - Euphoria Sirenia - A mental symphony Det kan være litt vanskelig å få tak i sangene, men jeg oppfordrer alle til å laste ned en sang eller 2 å deretter vurdere å kjøpe albummet... Album nr 1 finnes på kazaa, mens album nr 2 har jeg kun funnet på dc... Klarer ikke si hvilket album som er best... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå