Zeph Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nå er det beste metal band, trance sang osv osv, men eg fant ingen om beste metal låt. Det eg er ute etter er gullkorn som Metallica - Master Of Puppets, Iron Maiden - Wicker Man, Metallica - And Justice For All. Please ikkje rams om 100 låter som du fant på playlist. 1-5 pr post. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Iron Maiden - Heaven Can Wait Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Iron Maiden - Out of the Silent Planet Iron Maiden - Afraid to shoot a Strangers Iron Maiden - Number of the Beast Iron Maiden - Man on the Edge Iron Maiden - Aces High Tok bare 5 maiden låter jeg liker godt, de kan ikke rangeres, og det er garantert mange bedre Maiden låter som jeg ikke husker i farten Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Megadeth - Countdown to extinction Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Megadeth - Countdown to extinction Hør, hør. Symphony of destruction er også kanonbra. Må selvfølgelig spilles med volum og bass på 10. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Metallica - And Justice For All <-- album Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia <-- album Valgte to album, da de to eier totalt. og det å velge ut noen låter fra noen av de er som å be en mor om å gi fra seg et barn. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Manowar: Black wind, fire and steel Kings Of Metal Hail and Kill Blood Of The Kings Kingdom Come Hammerfall: Trailblazers The Dragon Lies Bleeding Templars of Steel The Way of the Warrior Back to Back Nesten alle sangene til begge bandene er top-notch, ble nesten 5 tilfeldige Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Vet det bare skal være 1-5 osv. men kan ikke styre meg. Disse er forøvrig ikke ramset fra noen playliste. Tool - Ænima Tool - Lateralus Tool - H. Tool - Parabola Tool - Forty-Six A Perfect Circle - Weak and Powerless A Perfect Circle - Vanishing A Perfect Circle - 3 libras A Perfect Circle - The Noose A Perfect Circle - Pet Dream Theater - This Dying Soul Dream Theater - Glass Prison Opeth - Patterns in Ivy Opeth - Benighted Rammstein - Spiel Mit Mir Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Opeth - Deliverance (og det riffet på slutten) DET riffet på slutten Det eeeer så bra! A Perfect Circle - Judith Motorpsycho - Demon box albumet Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Powermad "Slaughterhouse" (sangen er ikke så bra men har ett killer riff, hvis noen husker åpningen på gamle Headbangers Ball eller har sett Wild at Heart) Lenke til kommentar
atrax Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) In Flames er et svensk metal-band jeg har fått sansen for. Kan ikke trekke fram enkeltlåter, for de 3 siste albumene er stort sett bare deilige. Sjekk ut albumene Clayman, Reroute To Remain, Soundtrack To Your Escape. Soilwork - Rejection Role (In Flames-venneband) Farmer Boys - Here Comes The Pain Children of Bodom - Needled 24/7 Pain - It's Only them Endret 23. april 2004 av atrax Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) hmm .. Ganske så mange metalband som er verdt å sjekke ut. faktisk så mange at jeg har blakket meg på cd'er og lp'er i mange år på rad nå. Men et band jeg har fått sansen for i det siste er Tyr. Tyr's skive Eric The Red som ble gitt ut i fjor er så absolutt verdt å sjekke ut. edit: leifevirks Endret 23. april 2004 av rasgar Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 In Flames er et svensk metal-band jeg har fått sansen for. Helt enig, så de på hultsfred i fjor sommer.. en skikkelig killer konsert. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Megadeth - Countdown to extinction Hør, hør. Symphony of destruction er også kanonbra. Må selvfølgelig spilles med volum og bass på 10. Ja, den er fantastisk Rota frem Megadeth platene mine etter du nevnte bandet i en annen tråd. Har blitt spillt mye de siste dagene. Endret 23. april 2004 av Peterman Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Helloween: I'm Alive Future World I Want Out Dr. Stein et lite utvalg fra platene Keeper of the seven keys part I & II, alle sangene på disse 2 platene er utrolig bra... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Metallica- Master of puppets Metallica- Creeping death Iron Maiden- Number of the beast Iron Maiden- Run to the hills Kom ikke på fler nå Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 In Flames er et svensk metal-band jeg har fått sansen for. Helt enig, så de på hultsfred i fjor sommer.. en skikkelig killer konsert. Sitat fra in flames vokalisten på Quart festivalen: *solen steiker sida In flames har konsert midt på dagen* *så mellom to sanger, tar vokalisten eine handa opp for å skygge for sola, mens han seier:* "Kan nån be solen dra åt helvete!!" (kongesitat) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Iron Maiden - The Evil That Men Do Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Helloween: I'm Alive Future World I Want Out Dr. Stein et lite utvalg fra platene Keeper of the seven keys part I & II, alle sangene på disse 2 platene er utrolig bra... Hear hear!! ang I Flammer, sjekk siggen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå