Abits Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 på huben Noen som vet hvorfor den blinker ? Lenke til kommentar
Abits Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Hmm Lampen til Connect blinker med gjevne mellomrom, kan gå 1 minut så begynner lampa å blinke noen sekunder helt til neste gang eller 5 min., dette foregår flere ganger i timen om jeg bruker musen eller lar være å bruke den. Har en mobil med Bluetooth som jeg har sendt bilde til PC`n, men selv om jeg kobler vekk Bluetoothen på mobilen så hjelper det ikke. Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Den blinker hvertfall når man trykker på tilkople og når den søker etter enheter, da skal den blinke. Kanskje har valgt at den skal søke etter nye enheter etter så så lang tid? Har du prøv å ta ut usb kontakten og inn igjen? Eller bare reinstallert driverne? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Noen som vet hvor du finner batteri status på MX-900? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 har du prøvd i setpoint? rtfm Lenke til kommentar
Abits Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Får reinstallere da, å dra ut usb kontakten hjelpte ikke Endret 23. april 2004 av Abits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå