Pion_ Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 160GB NTFS FULL AV GØYE TING HJELP!!! Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 øh..det hadde vært fint om du hadde gitt litt mer informasjon :smile: Men fra hva du sa, skjønner jeg jo umiddelbart at du har en 160 GB disk, som du vil formattere til NTFS, og fylle med kule ting, ikke sant ? :smile: Lenke til kommentar
Destro Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Hva slags os har du? sikker på at de ikke er en 160Gb HD med NTFS Med FULL AV GØYE TING Da? som han ikke får tilgang til! _________________ Just admit your a Freak [ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-04-04 10:12 ] Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Quote: On 2002-04-04 10:10, Destro skrev:Hva slags os har du?sikker på at de ikke er en 160Gb HD med NTFS Med FULL AV GØYE TING Da?som han ikke får tilgang til!_________________Just admit your a Freak <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-04-04 10:12 ]</font> Du må da kunne se at den meldingen (fra meg) drypper av sarkasme ? Selvfølgelig skjønner jeg jo at han har en disk som han vil ha de kule tingene UT fra, men når han ikke klarer å formulere seg bedre enn det, synes jeg at han fortjener svaret han fikk, hehe Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 kan ikke nyeste versjon av partition magic reparere skadede disker da? har ikke testet det selv så jeg har egentlig ikke peiling, men prøv i alle fall da _________________ xthal [ Denne Melding var redigert av: xthal på 2002-04-04 10:48 ] Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 N00b skillz? Maxtor 160GB Kjører NTFS filsystem Kom plutselig opp "This disk is not formattet, do you want to format it now" Det ligger mye stash på den. Vil ha det ut. Hadde håpt noen visste en kjapp og greit måte å gjøre det på. Har ikke testet noe enda, men jeg skal teste: Kjøre den på ata 33 og bytte jumpinga og kjøre partition magic. Fucker det skal jeg QUICK formatere den, og så teste "undelete" eller "unformat" Vet Norton har noe software til det... Noen som har noe erfaringer med det? Har testa lignende programmer.. det går fint. Men de virker ikke på NTFS.. 00001110100110 'ene ligger seff på disken enda! JEG VIL LESE DEM! (: Lenke til kommentar
klure Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Se på ITPro.no under tech-filer... Der finner du et program som heter for Get Data Back for NTFS... Dette programmet kan du også få for FAT... Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Først (hvis du ikke har begynt) kan du jo prøve å fjerne harddisken ifra enhetsbehandling og restarte. Lenke til kommentar
Lajdden Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Samme skjedde da min 75GXP tok kvelden. Du kan alltids prøve det eksellente programmet EasyRecovery...redda meg mange ganger. Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Har testa de to programmene nevnt her.. No luck... begge utfører "ulovlige operasjoner" Kjører WinXP, diskene mine er NTFS på... Noen som vet om andre programmer som kan funke? Lenke til kommentar
^trigger Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Gjør som det ble foreslått! Avinstaller disken. (enhetsbehandling) Installer på nytt. (restart) Dersom du har laget deg såkalte resque-disketter slik som det blir anbefalt fra OS/PartMag/etc, så bruk dem. Partition Magic mener jeg skal ha støttefunksjoner for å fikse slike problemer. Dersom du har hatt disken ute, eventuelt forandret oppsettet ellers i kabinettet, så sjekk jumperinstillinger på disken og at kablene er ordentlig tilkoblet. ATA33 er drepen.... dersom du kjører en "nymotens" disk, altså en ata100 disk (eller bedre), kan det hende du får merkelige feilmeldinger om manglende data, etc... på grunn av at hastigheten er for lav. Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Quote: On 2002-04-08 17:00, ^trigger skrev:Gjør som det ble foreslått!Avinstaller disken. (enhetsbehandling)Installer på nytt. (restart)Dersom du har laget deg såkalte resque-disketter slik som det blir anbefalt fra OS/PartMag/etc, så bruk dem.Partition Magic mener jeg skal ha støttefunksjoner for å fikse slike problemer.Dersom du har hatt disken ute, eventuelt forandret oppsettet ellers i kabinettet, så sjekk jumperinstillinger på disken og at kablene er ordentlig tilkoblet.ATA33 er drepen.... dersom du kjører en "nymotens" disk, altså en ata100 disk (eller bedre), kan det hende du får merkelige feilmeldinger om manglende data, etc... på grunn av at hastigheten er for lav. Reinnstallering rebuilder ikke headeren... Partition Magic har støtte for å fikse slike problemer? hvordan? Rescue disketter? Er ikke det backup av hele disken da? Som programmene maser etter... Jumpinga er helt fin. En ting til.. ata33 funker helt fint uansett... Har kjørt en western 120GB på ata 33 "always". Fylt og tømt og styrt og balert... no problem... Manglende data kan komme av bad sectors, høy varme etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå