SUPERJANNE Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 bestilte en dell axim x3i på nettet mandags morgen, betalte med VISA. har ikke fått bekreftelsemail eller de har trukket av kontoen min... torsdag idag! noen som har bestilt en slik og kan fortelle litt? hilsen Janne. Lenke til kommentar
andersmp Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Har de ikke trukket kontoen din? Hvis du ikke har fått noen bekreftelse anbefaler jeg deg å ringe de. DELL er møkkete ! Kjøp heller av meg. amp Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Tror ikke de trekker fra Visa før den blir shippet. Og ang levering, shippingselskapet Dell bruker, brukte over 3 uker på å få en Axim x3i til meg... Ikke akkurat imponerede... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 ting kan variere. de brukte over en mnd på en bærbar D600, mens utbyttningsmodellen brukte 2 uker. Uansett er nok beste tips å ringe Dell for å se hva status er. Lenke til kommentar
gather Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 når jeg bestilte pc fra dell så gikk det noen dager før jeg fikk ordrebekreftelsen det var da heller ikke mulig å spore denne med internett kviteringsnummeret du får når du har fulført bestillingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå