ArmenMinAU Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Morn morn! Hva med å lage en BeOS-seksjon under Programvare ? Det ville genialt for oss som bruker det andre skikkelige OS'et Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Spørsmålet ligger nok mest i om det er såpass mange som bruker det at det faktisk vil bli noe brukt.. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Er nok ikke mange som bruker det. Men kanskje en test av "det nye BeOS" ? http://www.yellowtab.com/ Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Jo, det har jo vært folk her inne som bruker det hvis man ser seg litt omkring PS: Det finnes mange "nye BeOS" Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Bruker du virkelig BeOS? Hvordan fungerer det i praksis? Får du alt til å fungere? Endret 23. april 2004 av Swag Lenke til kommentar
jocke Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) QUOTE (Swag @ 23/04/2004 : 15:03)Bruker du virkelig BeOS? Hvordan fungerer det i praksis? Får du alt til å fungere?Ehm... Er vel ikke rette plassen for å ta opp denne diskusjoen, er det vel? Endret 23. april 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Kanskje ikke det, nei. Har redigert innlegget mitt. Fint om du også gidder å rediger quoten jallakim. Endret 23. april 2004 av Swag Lenke til kommentar
jocke Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 QUOTE (Swag @ 23/04/2004 : 15:28) Kanskje ikke det, nei. Har redigert innlegget mitt. Fint om du også gidder å rediger quoten jallakim. Jeg redigerte quoten, men den delen jeg fjerna, skjønte jeg ikke hva som var galt med, men samma det. Det jeg mente, var at denne kategorien ikke er til for å diskutere BeOS Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 ikke var den her for at folk skal leke moderator heller... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Hehe. Ååååååh ja... Misforstod deg litt (går tydeligvis litt tregt i topplokket mitt i dag). Nei, du har forsåvidt rett, men jeg tenkte jeg kunne spørre kjapt. Det andre jeg skrev tenkte jeg passet seg mer på PM. Endret 23. april 2004 av Swag Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 QUOTE (melbamix @ 23/04/2004 : 15:35) ikke var den her for at folk skal leke moderator heller... Ikke noe galt å spørre om noe, vet du. Jallakim tok det opp på en voksen og grei måte, og selv om jeg ikke er 140% enig, så skjønner jeg hvorfor han spurte. Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) joda, men likevel.. jeg leser svært mye på dette forumet, poster ikke så mye, bruker det mer som oppslagsverk og ja, nesten som en lærebok. Det som irriterer meg er at det finnes så uhyggelig mange moderator spirer på dette forumet. Man ser for eks en post der du har skrevet virkelig? og nestemann hvor da? Så kommer den tredje med xxx og xxx er rapportert for unyttige innlegg. Jaha tenker jeg da.. er ikke det der og et unyttig innlegg? og ja, spørsmålet hang jo egentlig i luften. Gjorde samme refleksjon selv.. Hvordan funker det i praksis da, siden han som startet tråden tydligvis har litt peiling på BeOS. Endret 23. april 2004 av melbamix Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg er enig i det, melbamix. Folk kan heller trykke på report-knappen om de synes noe er galt. Men, noe har såpass markeringsbehov at de må si ifra offentlig. Tenkte ikke spesielt på jallakim nå. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 QUOTE (melbamix @ 23/04/2004 : 15:43) joda, men likevel.. jeg leser svært mye på dette forumet, poster ikke så mye, bruker det mer som oppslagsverk og ja, nesten som en lærebok. Det som irriterer meg er at det finnes så uhyggelig mange moderator spirer på dette forumet. Man ser for eks en post der du har skrevet virkelig? og nestemann hvor da? Så kommer den tredje med xxx og xxx er rapportert for unyttige innlegg. Jaha tenker jeg da.. er ikke det der og et unyttig innlegg?og ja, spørsmålet hang jo egentlig i luften. Gjorde samme refleksjon selv.. Hvordan funker det i praksis da, siden han som startet tråden tydligvis har litt peiling på BeOS. 1. Jeg er ikke moderator, og prøver heller ikke å være en. 2. Dette emnet er for å diskutere/vurdere tilbakemeldinger fra forumbrukerne - om ting som angår forumet. Ergo har en diskusjon ingenting her å gjøre når det kommer til en operativsystemdiskusjon. 3. Jeg postet ingen unyttige innlegg - hvis du mener det, show me then. 4. Ha en ellers fin dag. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) ### Bildet redigert til URL av moderator ## http://home.no.net/getup1/screenshot2.jpg Der ser du altså BeOS'en min (min versjon er en utviklet versjon av det som skulle bli BeOS 6, som aldri ble utgitt (PhOS) ) Det fungerer sinnsykt bra, og jeg vil oppfordre alle til å prøve det Det er raskere enn både Windows og Linux og Mac'er som jeg har prøvd, og en ting jeg har merket er at maskinene jobber og bråker mindre enn f.eks. Windows Så hvis folk kanskje begynte med det, så ville forhåpentligvis en seksjon og BeOS komme her... Dessuten er det jo bare bra med flere seksjoner ... Endret 23. april 2004 av B|Real Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Sa heller ikke du hadde postet noe unyttig jallakim, det var en annen post uten deg som deltaker. Det var for å få fram et poeng. Et eksempel mao. Og spørmålet som ble stilt hang jo som sagt i luften, ville nok spurt om det selv. mener du han heller skulle startet en ny tråd med topic Hvordan fungerer BeOS i praksis bare for det lille spørsmålet? Og svaret kunne vært fra trådstarter; "Funker kjempe her, får gjort mitt skrivearbeid, hørt musikk og sett noen filmer og stabilt som fy" Ikke verre, dog dette er heller ikke plassen til å ha en slik diskusjon. Edit: Uææ, kjempebilde som skremte dritten av meg Endret 23. april 2004 av melbamix Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Så litt stilig ut det. Har lyst til å spørre deg om mer, men da blir bare folk sure, så jeg sender deg en PM senere. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Du kan godt resize bildet, eller bare legge en url. Hele tråden fu**er seg Men det var en nice desk altså. Det skal du ha. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 QUOTE (Swag @ 23/04/2004 : 15:54) Så litt stilig ut det. Har lyst til å spørre deg om mer, men da blir bare folk sure, så jeg sender deg en PM senere. Jeg ble ikke sur. Da misforstår du meg. Uansett er det ikke jeg som bestemmer her, jeg bare sa min mening. For all del, føler du for å spør - så spør Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Takker Må bare legge til at jeg begynte med dette for en uke siden Endret 23. april 2004 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg