Itw Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Heisann, JOa er vell 100 poster om dette, men jeg lurer på er det noen brae kamraer til ca2000kr, eller er det bare søppel til den prisen? Kommer til og bruke kamrae til hjemme bruk og ikke noe proft bare vanelige bilder... Tusen takk for svar P.s: burde ikke være alt for stort heller, skal liksom ikke være tiltak og ta det med... Endret 22. april 2004 av Itw Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) ingen erfaringer? ingen anbefalinger? Endret 22. april 2004 av Itw Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nikon Coolpix 2100/2200 Canon Powershot A60 (noe større, men manuelle muligheter). God bildekvalitet på begge... to megapixler og 3x optisk (ekte) zoom. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 hmm liker ikke den klumpen "byllen" som kommer ut på sia av kamraet... vil ha noe som er lett og ta med og får plass i lomma... Finnes det? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 er dette noe? http://www.nomatica.com/index.asp?Devise=N...nance=kelkoo_no Lenke til kommentar
Itw Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Ingen erfaringer med det kamraet? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Epson er ikke akkurat blant de største merkene på digitalkamera, ihvertfall ikke i Norge. Så det er nok ikke så mange som har erfaringer med ett så uvanlig kamera. Vet ikke helt hvordan Epsons optikk er, men de har jo ikke stor erfaring i kameramarkedet, så jeg hadde bedt om noen testbilder før jeg kjøpte dette kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå