Muteki Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ja jeg lar Topicen skrive for meg jeg! Jeg har sjekka om alt står på sin plass og alt sitter som det skal! Sjekka ram, hovedkort og resten av pakka! Jeg får jo nytt skjermkort i morra men vil bare sjekke om det er noen som kan hjelpe meg nå! Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Hm.. Har du Pentium 4 eller lignende ? vet ikke om det hjelper så mye det jeg sier, men er en ATX kabel (tror jeg det heter) som en kar jeg prata med sa var nødvendig for at mange skjermkort skulle fungere orntlig sammen med Pentium.. er en liten 4-Pins "kontakt" som ofte ligger oppe ved Strømforsyninga (ledningen du skal feste kommer også selvsagt fra strømforsyninga).. er kanskje bare et dumt tips, men prøver så godt jeg kan Nå vet ikke jeg om du har overklokka eller slike ting.. men du kan jo prøve å resette biosen å se om ikke det fungerer.. Endret 22. april 2004 av ondfisK Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Du mener den kvadrat lingende saken som skal på hovedkorte? ja den har jeg alltid hatt sitene på hovedkorte og det skjermkorte jeg har nå har ingen sånn ekstra strømtilførsels kontakt! Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hm.. okej ! men du vet hva jeg mener når jeg sier at du skal resette biosen ? jeg har vært borti problem med en pc jeg har her.. (en nokså gammel en riktignok) som jeg prøvde å gjøre ALT for å få til å funke.. med engang jeg nappa ut jumper`n å fikk resetta biosen funka pc`en som et nylaga Jetfly.. så.. er verdt forsøket Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Jeg kan vel egentlig bare se om det er skjermkorte i morra siden da får jeg 9800pro korte mitt! Men hvsi ikke hvor finner jeg da denne jumpern da? Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jumpert pleier som regel å sitte et sted under skjermkortet.. skal være en jumper som sitter på 3 "pinner" liksom.. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Jeg fikk da det nye skjermkorte i dag og satte det inn, og da virka alt! Så det var vist skjermkorte mitt ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå