Gå til innhold

USA - Maktsyk?

Anbefalte innlegg

Jeg har sikkert spurt om d før og jeg spør igjen... Jeg er ikke for piratkopiering, men i d kapitalistiske markedet idag...? vil jeg se d som en naturlig nysjerrighet å laste ned et spill for å prøve d, og kjøpe d om d viser seg bra... Støtte software produsenter er viktig... Ingenting er verre enn å spille en demo, kjøpe spillet, og finne ut at d er noe møkk etter du har spilt igjennom halve spillet...

På denne måten siler man nok ut en del dårlig software og holder useriøse aktører unna markedet....?

Hva er d som gjør at USA tror at de virkelig er verdenspoliti? (snakker da om d nye piratsikringssystemet som vel og bra bryter med menneskerettighetslover, vil jeg tro da ihvertfall..)

Ja, organisert cyber/software kriminalitet burde bli stoppet, men burde ikke dette opp til etthvert land selv å vurdere hvor viktig dette er?

Såvidt jeg kan se d så begynner USA å nærme seg islam når d gjelder menneskerettigheter... D får da finnes grenser?

Man feier FØRST for egen dør, da kan man begynne å klage på naboene... Og såvidt jeg ser d, så tror jeg USA må feie for sin egen dør i flere lysår før de kan begynne å nærme seg europa og eu... Og d gjelder generellt sett alt...

Jeg syns d er synd å se vi "databrukere" mister mer og mer kontroll over vår egen kjøpte software og hardware... Er dette virkelig rett vei å gå?

Discussion plz... hehe :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare for å ha en ting klart, EU har også veldig strenge regler når det gjelder piratkopiering! Denne loven har vært oppe til vedtak i Norge men det har blitt utsatt.

Søkte litt rundt, det går visst under navnet Infosoc, men de er jo selvsagt ikke så ekstreme som USA da.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Ja, eu har og strenge regler, men de gjør d de kan for å komme til en best mulig løsning... Ting når en grense for hva som er akseptabelt av stat, når d gjelder å gripe inn i en enkeltpersons hverdag... Staten er her for å beskytte oss, ikke leve livet våres for oss? :) Ingen mennesker er feilfri, alle har ikke like mye penger, og d er på tide at vi forbrukerene får rettigheter og standarder for hva vi kan forvente av software og seff hardware idag...!?

Personvernet visner bort, overalt, men mest i hardware/software verden akkurat idag...

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...