Archeron Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 har akkurat vært på posten og hentet en ny WD 200gb S-ATA disk fra komplett.no. Har en WD 120gb S-ATA fra før av som operativsystemet (og alt annet) ligger på, så denne blir min nr to. Problemet er bare, hvordan får jeg denne i bruk? Konstaterte at BIOS fant den da raid"greia" startet opp da jeg slo på maskinen, og jeg finner disken i device managern som forteller at "device is working properly". Men i min datamaskin finner jeg den ikke! Hva gjør jeg? Mangler jeg drivere? Windows fant noe nytt da den startet opp og installerte en driver eller noe som bare het "Disc". Hjelp....! Kjører WIN2000, om det betyr noe.... Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Har du formatert den? Lenke til kommentar
ML Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=204514&hl=sata kanskje du finner noe hjelp der!? Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 har ikke formatert den nei, det er litt vanskelig siden jeg ikke finner den! har lest gjennom den guiden på forhånd, den funker meget bra når man skal installere OS på en ny disk/maskin. men nå har jeg OS allerede, og er lite gira på å formatere alt og begynne på en fresh disk! men takk for forslag..... Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 var nok litt rask med å klage å spørre etter hjelp der. den som prøver får gjerne til noe etter hvert! lastet ned western digital data lifeguard som fant disken, partisjonerte og formaterte den, of VIPS! alt funker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå