TriGem Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg har fått meg et ATI Radeon 9600SE kort. Dette er en smule forbedring fra hva jeg hadde, en MX460-vpn kort fra nVidia. (har ikke betalt for radeon kortet.) Når jeg spiller spill, Enemy Territory og Colin4 (bare testa det så langt) så klikker det i spillet. Har lest at andre med kort fra ATI har hatt nogenlunde samme problem, men har ikke funnet noen løsning på dette. Er det noen som kan hjelpe meg, jeg har lastet ned de siste driverne fra ATI. Hvorfor klikker det hele tiden??? ?? Har aldri hatt noen problemer med kort fra nVidia. Er enkleste løsning å kjøpe et nytt skjermkort? Takker for svar. Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Tror ikke du trenger gjøre noe så drastisk.. Avvinstallerte du drivern til nvidia kortet å restarta maskinen etter det ? Å restart etter å ha lagt inn ny driver?! kan hende det hjelper med formatering også.. prøv forskjellige drivere osv! Å kjøpe nytt kort er en løsning.. men syns den virka litt dramatisk sånn med det første Endret 22. april 2004 av ondfisK Lenke til kommentar
TriGem Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Maskina er formatert, nesten ikke noe installert untatt spill. Var ivrig etter å teste. Så det er nok ikke problemet. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Prøv litt i bios om du kan det. Lenke til kommentar
TriGem Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Hva kan jeg gjøre i bios for å få det til å bli bedre...??? Klikker enda, minne er satt til 128 MB det er riktig. Hva annet kan jeg gjøre der? Lenke til kommentar
Eddy Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Har samme problem med mitt Asus 9600Xt, skal sende til reklamasjon... Lenke til kommentar
TriGem Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Det er jo en mulighet, men det er vel noen som vet hva som må til for å løse problemet? Har ATI så dårlig produkter at det ikke er brukaness til noe annet enn kontorarbeid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå