Gå til innhold

Forumklokken er 3 minutter for rask


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (Bitex @ 22/04/2004 : 20:20)
To tog lastet med olje og flytende gass utløste en stor eksplosjon da de kolliderte i Nord-Korea torsdag. Opptil 3000 mennesker kan være skadet eller drept, men det hersker stor usikkerhet tallet.


Dette er viktig. Forumklokka er IKKE viktig.

Tosk..

Dette kan man si om alt som foregår her på forumet... :roll:

Lenke til kommentar

QUOTE (Bitex @ 22/04/2004 : 20:20)
To tog lastet med olje og flytende gass utløste en stor eksplosjon da de kolliderte i Nord-Korea torsdag. Opptil 3000 mennesker kan være skadet eller drept, men det hersker stor usikkerhet tallet.


Dette er viktig. Forumklokka er IKKE viktig.

Samme kan man si om dåpen til den lilleprinsessa vår, som ble vist tilogmed i reprise... Mens det sikkert var store problemer ett eller annet sted i verden, betyr ikke at vi ikke kan bry oss om det problemet vi selv har... I mitt tilfelle en u-døpt prinsesse.

 

Og i trådens tilfelle er dette ett problem om det er sant, men det er ikke noe stort problem.

Endret av bugbear
Lenke til kommentar

Til han som lurte på hvilken klokke den går feil i forhold til:

1. NRK-klokken

2. Min klokke som er synkronisert etter ntp.uio.no

3. TV2-klokka

 

sikkert fler.

 

Til dere som sier det er uviktig:

Helt enig i at det er mye mer som er viktigere enn klokken. Det er mye som er mye mer viktig enn hardware, spill, overklokking, mobiler, digitalkameraer, programmer, mac, biler og lyd også, men det er ikke det denne tråden handler om.

Lenke til kommentar

QUOTE (Mr.Ueland @ 23/04/2004 : 08:30)
QUOTE (Morpheus- @ 23/04/2004 : 08:28)
Huff, forumklokka er så nøyaktig... Kan dette gjøres noe med  :p

Nå er den lik flere klokker på nettet samt mine klokker samt fikset med 3 minutter så da bør alle være glad ;)

Jeg er ikke. Fiks en flaske Cola til meg! :angry:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...