ramsholm Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Undertegnede er ikke helt trygg på hva som leveres når man sammenligner priser fra de ulike leverandører på nettet. For å ta et eksempel. Jeg skal kjøpe et olympus mju:410 for en venn. Kan jeg være sikker på at kamerapakken fra alle leverandører inneholder det samme, altså at prisene er 100% sammenlignbare ? Det firma som ligger lavest i øyeblikket skilter med en pris på 3072 kroner. Men jeg er ikke i stand til å finne ut om f.eks. lader er med i prisen. (eller er det jeg som ikke er flink nok til å lete?) Kan jeg gå ut fra at lader er med? Andre leverandører skriver hva som er med. da er det jo enkelt. H.A. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Standardpakker til de fleste digitale, inneholder lader, oppladbart batteri, USB kabel, programvare, tv-kabel, bruksanvisning og en liten bærerem. I Mju-410 sitt tilfelle skal alt dette følge med, og har en forhandler tatt ut f.eks lader for å selge den separat, tror jeg de bryter loven. Merk at noen digitale, som bruker AA batterier, kun kommer med engangsbatterier og uten lader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå