jonnor Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg har bestillt fra Microplex, skal hente pakken i dag eller i morra... Men jeg bestillte sammen med en annen kar, for vi skulle ikke ha så mye. Hvis ikke de sender med flere enn ett drops blir det nok slosskamp! PS: dropsen er noe av det første jeg leter etter/åpner Men grunnen til at jeg liker Microplex er jo fordi de er raske, har gode priser og er til å stole på. (er også veldig fornøyd med Komplett) Er somoftest de 2 butikken jeg bestiller fra når jeg skal ha HW Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg har bestillt fra Microplex, skal hente pakken i dag eller i morra... Men jeg bestillte sammen med en annen kar, for vi skulle ikke ha så mye. Hvis ikke de sender med flere enn ett drops blir det nok slosskamp! PS: dropsen er noe av det første jeg leter etter/åpner Men grunnen til at jeg liker Microplex er jo fordi de er raske, har gode priser og er til å stole på. (er også veldig fornøyd med Komplett) Er somoftest de 2 butikken jeg bestiller fra når jeg skal ha HW Jeg har bestilt i dag. Det bør være drops med der.... "Or else"... skal spør om ikke de kan legge med en sjokolade også... Siden jeg handler for så mye som 300 kroner Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ha ha! Bestille data-deler for og få skjokolade..! Bor du så langt unna sivilasjon/Rema?! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Fikk en sjokolade av gamesmix.com for lenge siden, men det var for at spillet var forsinket Endret 7. mai 2004 av John Kåre Lenke til kommentar
flabben Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Syns både dropsne (som forden som lurers skyld er et INTETKJØNNS ord) fra microplex og sjokoladen fra Netshop er DIGGE, den beste er Netshop da! Ingen over, ingen på siden! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg har aldri fått no slikt fra microplex Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) gumle gumle gumle Sitter her og gumler på en sjokolade fra nethsop. Den er faktisk veldig god. Microplex sin bom bom er oxo god. Jeg har aldri hørt om noen andre som legger ved noe. V Endret 7. mai 2004 av vetle Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Ha ha! Bestille data-deler for og få skjokolade..! Bor du så langt unna sivilasjon/Rema?! He he.... er du på tur? Tenkte kanskje at de ville pleie sin nye kunde. HA HA HA.... Twist kanskje? Bor midt i byen forresten... Lenke til kommentar
fLR Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Hvilke nettbutikker gir det lille ekstra?, Noen sender meg sjokolade, andre drops Eneste typen drops jeg får er fps drops Endret 10. mai 2004 av fLR Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Jeg har bestillt fra Microplex, skal hente pakken i dag eller i morra... Men jeg bestillte sammen med en annen kar, for vi skulle ikke ha så mye. Hvis ikke de sender med flere enn ett drops blir det nok slosskamp! PS: dropsen er noe av det første jeg leter etter/åpner Men grunnen til at jeg liker Microplex er jo fordi de er raske, har gode priser og er til å stole på. (er også veldig fornøyd med Komplett) Er somoftest de 2 butikken jeg bestiller fra når jeg skal ha HW Jeg har bestilt i dag. Det bør være drops med der.... "Or else"... skal spør om ikke de kan legge med en sjokolade også... Siden jeg handler for så mye som 300 kroner Ingen drops på meg.... ikke twist heller. Men de hadde lagt med en mini FM-radio med headset.... kor kult e det På den stod det: "Takk for handelen, hilsen oss i Microplex" ha ha ha.... jeg handla for 200 kr + frakt. Veldig bra Edit: Tror microplex har spion her på forumet.... Endret 11. mai 2004 av bkvaloy Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 oj, jeg har en pakke på tur fra dem, lurer på om jeg får noe. I de to siste fra dem har det ikke vert noe drops eller andre "frynsegoder" Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 oj, jeg har en pakke på tur fra dem, lurer på om jeg får noe. I de to siste fra dem har det ikke vert noe drops eller andre "frynsegoder" Ja, det gjenstår å se.... kult å få noe ihvertfall..."Quality Warranty One hundred prosent" står det på radioen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå