bkvaloy Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 netshop med sjokoladen er en klar ener Ja, må si at den var god den sjokoladen de la med, virkelig bra He he... konge... Drops og sjokolade er prikken over i'en.... Hadde vært noe for posten. De skulle klistret på drops på all post, som kompensasjon for at de er seige noen ganger... Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Personlig så synes jeg det er greit at det ligger en drops eller sjokolade vedlagt noe man har bestilt, men tenker svært lite på det før jeg åpner eska og ser godisen. Det som er dumt er jo at dersom en eller annen glemmer å legge oppi drops så blir man skuffet og irritert og lover seg selv å aldri handle fra den butikken mer Jo mer en får jo mer forventer man! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Har bare vært strålende fornøyd med PSData. De har vært eksemplarisk hva service og returer angår. Raskt og uten noe kødd. Ikke rart mange har skrytt av dem.Men har ennå ikke mottatt en pose Twist e.l. Kanskje man må over en viss grense først da..? PSdata Kjempe kundeservice, retur frakt, service mm! Har heller ikke fått noe "godt", handlet for snart ca 40k der.. (Slenger bare inn dette her; Misfornøyd med komplett, bestillte deler til komplett pc der forleden, måtte ut og kjøpe masse skruer ) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Psdata ,komplett med flere legger ikke med godterier, men det vil ikke si dem er dårligere av den grunn. Som sagt tidligere handler jeg ikke hos noen pga godteriet, men pga deres srvice. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Psdata ,komplett med flere legger ikke med godterier, men det vil ikke si dem er dårligere av den grunn. Som sagt tidligere handler jeg ikke hos noen pga godteriet, men pga deres srvice. da er vi to Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7815234 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 tre That makes us four. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 5... he he! Ingen drops til dere Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 He he, bestillte en gang fra Microplex, fikk en knust karamell drops... Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg synes godt play.com kunne lagt til noe filmdigg .... sendte dem en mail med forespørsel om dette, men har enda ikke fått svar... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hehe, er temmelig fornøyd med 3dfxcool jeg. Fikk nemmelig med en vifte + grill når jeg handla sist. Itilleg har de god service, fikk en defekt katode, fikk ny dagen etter Ellers digger jeg den karamell greia til Microplex Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg fikk et Jordbærdrops av no' slag når jeg kjøpte Maxtor-disken min hos....MPX var det vel? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 He he, nå har jeg kjøpte deler til den nye pc'n min på NetShop, dvs Skjokolade. Og hos Microplex ny PSU, dvs knust drops Kan det bli bedre..?! Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg tror noen må sende en mail til Microplex å be dem pakke dropsene bedre...... Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg tror noen må sende en mail til Microplex å be dem pakke dropsene bedre...... Ja. Be dem ta seg sammen rett og slett. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Fikk pakke fra microplex.no i går, var ikke noe drops der. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg handlet fra microplex for en måned siden og da fikk jeg drops. Bestillte ikke så mye heller. Har nesten fått drops i alle pakkene jeg har kjøpt der. Det er mulig at de går tom en gang i blandt kanskje? Komplett fikk jeg også noe ekstra av. Jeg bestillte en 431W strømforsyning, men når den kom i posten var den byttet ut med en 460W. Stod til og med i papirene jeg fikk med pakken at det var en 460W. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det var jo ikke akkurat grusomt å ikke få drops da.. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Det var jo ikke akkurat grusomt å ikke få drops da.. Neida. selvfølgelig ikke, men alle andre fikk jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå