Micromus Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 har nettopp hatt historieprøve, hadde 3 klokketimer, lærern trodde vi kom til å bruke alle, brukte 30 min. 17 spm, løytnanten som satt forrann meg hadde kommet til spm 4 når jeg gikk... skulle svare utfyllende, klarte å svare med ET ord på mere en 1 av oppgavene... så? er smålig deppa nå, ideer til noe jeg kan gjøre for å føle meg litt bedre? Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 På militært område? Med en shitload med arbeid imorra? Neppe Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Du behøver ikke å bli deppa av slikt. *nynnepå* vi taaaar liiiiivet som det faller seg, tar livet som deg faller seg blablabla */nynnepå* Endret 22. april 2004 av LoS Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Å gjøre det dårlig på prøver er utrolig trist.. Særlig når man har folk rundt seg som fyrer i vei med svar! Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Sex. hørte du ikke? militært område? nærmeste sex jeg kommer neste 16 mnd er vell når den feite dundra på kjøkkenet bøyer seg for å plukke opp potetene hun mista... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Tenk at det ikke er så farlig, som sagt tidligere. Men pracc mere til neste test/prøve da vettu, resultatene vil komme Lykke til med kjøkkendama... (*grøsser*) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Drikk deg sanseløs på byen til helgen. Endret 22. april 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Drikk deg sanseløs på byen til helgen. Hea hea. Ikke et bra råd. Drikk med måte, og bli kjent med en grei jente. Der har du en grunnmur for føn. Drikker du deg sanseløs, blir det bare drit og Formel 1 dagen derpå uansett. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Syns nå det virker som et utmerket råd jeg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Syns nå det virker som et utmerket råd jeg. Hva synes du om rådet om CS da? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Sex. hørte du ikke? militært område? nærmeste sex jeg kommer neste 16 mnd er vell når den feite dundra på kjøkkenet bøyer seg for å plukke opp potetene hun mista... Stand alone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå