Gå til innhold

Et lite bilde av R420

Robin B

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være erlig så ser det ut som et 9800XT kort og det ser ikke så jævelig ut til å være den nye veerstingen på markede akkuratt! Jeg må si at NV40 ser ut som et jævel kort og de har vært fall vist at det er et jævel kort da!

Lenke til kommentar

Vel det ser ut som at det er lengre enn 9800XT og kjølingen minner litt om en dust buster.

Brukte Babelfish.

http://babelfish.altavista.com/babelfish/t...Fwww.oc.com.tw%

Question four:In Radeon in the X800 product, ATi uses is the DDR 3 memories bodies, why speaking of ATi directly jumps DDR 2 to use the DDR 3 significances? Can be influential to the overall price position? Also the present DDR 3 memories bodies are good rate sufficiently provide Radeon the X800 series product the quantity to produce?

ANS:Actually ATi can directly use the DDR 3 memories bodies the reason is quite pure, because the present DDR 2 frequencies highest only have 450MHz, certainly does not have the means to achieve Radeon X800 wants 500 even 600MHz, said to us, the price is not 絕 to the question, is important is must achieve that wants the specification, must need to use such rank the product. But in the good rate part, at present including Tristar, the modern age, England flies insults the DDR 3 memories bodies which, company and so on beautiful light all may provide us to need, therefore is good in the product rate with produces can all also the foot 夠 shoulder the new product the use.

Endret av Robin B
Lenke til kommentar
For å være erlig så ser det ut som et 9800XT kort og det ser ikke så jævelig ut til å være den nye veerstingen på markede akkuratt! Jeg må si at NV40 ser ut som et jævel kort og de har vært fall vist at det er et jævel kort da!

Ser du virkelig ikke bildet av jævelen på kortet da? :p

Seriøst dog så betyr det ikke at NV40 er råere bare fordi det ser mer "jævligt" ut. Se bare på GF5800 og R9700. ATi er ganske nøye og strenge på kort design.

Lenke til kommentar
Er nå ikke helt sikker på om at kjøleløsningen ikke kommer i konflikt med en Pci slott etter å ha studert bilde.

Ser ikke ut til å være noe høyere enn R9800XT. Litt vanskelig å se fra den vinkelen, men jeg er rimelig sikker på at det er en singel slot løsning.

Lenke til kommentar

En liten forklaring fra ATI hvorfor de ikke støtter PS3, oversatt av EnDlEsS fra rage3d.

translate: There is no different between an image rendered by PS 2.0 and an image rendered by PS 3.0. PS 2.0 is good enough to handle most of the shader instructions in games. Also, there won't be too many games will support PS 3.0 in the foreseeable future. And, PS 2.0 is still not fully coded to show its strength. If forced to produce a chip that can render PS 3.0 codes, the performance of the chip may be not high enough to produce smooth frame rate. From our point of view, greatly enhance the PS 2.0 unit on our products sound more meaningful to consumers.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk synes det ligner på 9800XT?? Det eneste likhetstrekket jeg ser er rød fargen. Ellers er dette kortet større og med en større kjøleløsning etter det jeg kan se. Mulig jeg tar feil.

Endret av Robin B
Lenke til kommentar
QUOTE (darkX @ 22/04/2004 : 18:14)

Ser du virkelig ikke bildet av jævelen på kortet da?

Seriøst dog så betyr det ikke at NV40 er råere bare fordi det ser mer "jævligt" ut. Se bare på GF5800 og R9700. ATi er ganske nøye og strenge på kort design.

Jeg sa bare at det ikke ser ut som et sånn verstingkort!

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk synes det ligner på 9800XT?? Det eneste likhetstrekket jeg ser er rød fargen. Ellers er dette kortet større og med en større kjøleløsning etter det jeg kan se. Mulig jeg tar feil.

Jeg har selv et 9800xt og synes dette ligner sterkt....

Lenke til kommentar
Also, there won't be too many games will support PS 3.0 in the foreseeable future.

Dette kan de da ikke mene... Jeg har sett en liste flere plasser med spill som kommer med PS. 3.0 støtte i nær fremtid. Beklager, men jeg klarte ikke spore opp lista nå. Men det er helt sikkert flere her som har sett den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...