Locazor Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg nye deler for å oppgradere pc'en min. Nytt hovedkort, ny harddisk og ny prosessor. Jeg har satt den sammen men får ikke noe skjermbilde. Er det noen som vet hva som kan være galt? Er det et tegn på statisk elektrisitet? Jeg tror jeg har koplet alt riktig. Noen som har opplevd liknende symptomer? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Postet i to kategorier du ja.. Jaja, som sagt, det kan hende du har koblet LED-ledningene til Power, HDD osv feil. Hva slags greier er det du har kjøpt nytt? Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 jahhh prøv og skru av alle skruen og start opp da! eller så kan du skifte minne! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Viss du har setti in alle ledningene der de skal og ikke virker så kan du jo prøve å snu kablene til LED og HDD og sånt! Det virka hos meg! Lenke til kommentar
Locazor Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Postet i to kategorier du ja.. Jaja, som sagt, det kan hende du har koblet LED-ledningene til Power, HDD osv feil. Hva slags greier er det du har kjøpt nytt? Jeg får fyrt den opp for å si det sånn. Men skjermbilde er det dårlig med. Prøvd med to forskjellige skjermkort. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Siden du ikke skriver hvilke komponenter det er snakk om blir det bare gjetting fra min side. Jeg hadde imidlertid samme symptom som deg da jeg forsøkte å sette et gammelt skjermkort på et nytt hovedkort. Det viste seg at hovedkortet bare støttet AGP 4x og 8x, mens skjermkortet kun støttet den eldre AGP 1x. Kanskje dette er problemet? Søk på nettet for spesifikasjonene til HK og skjermkort. Lenke til kommentar
SlinkeY Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Sikker på at du har riktig ram i forhold til hovedkortet ditt? Mulig at ram brikkene er ødelagte.. ? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Postet i to kategorier du ja.. Jaja, som sagt, det kan hende du har koblet LED-ledningene til Power, HDD osv feil. Hva slags greier er det du har kjøpt nytt? Jeg får fyrt den opp for å si det sånn. Men skjermbilde er det dårlig med. Prøvd med to forskjellige skjermkort. OK, da er det ikke det. Kan det være at du har kortsluttet noe under monteringen, slik at du ikke får skjermbilde? Hvilken hardware er det snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå