Gå til innhold

Nettopp kjøpt nye deler

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg nye deler for å oppgradere pc'en min. Nytt hovedkort, ny harddisk og ny prosessor. Jeg har satt den sammen men får ikke noe skjermbilde. Er det noen som vet hva som kan være galt? Er det et tegn på statisk elektrisitet? Jeg tror jeg har koplet alt riktig. Noen som har opplevd liknende symptomer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Postet i to kategorier du ja.. Jaja, som sagt, det kan hende du har koblet LED-ledningene til Power, HDD osv feil. Hva slags greier er det du har kjøpt nytt?

Jeg får fyrt den opp for å si det sånn. Men skjermbilde er det dårlig med. Prøvd med to forskjellige skjermkort.

Lenke til kommentar

Siden du ikke skriver hvilke komponenter det er snakk om blir det bare gjetting fra min side. Jeg hadde imidlertid samme symptom som deg da jeg forsøkte å sette et gammelt skjermkort på et nytt hovedkort. Det viste seg at hovedkortet bare støttet AGP 4x og 8x, mens skjermkortet kun støttet den eldre AGP 1x. Kanskje dette er problemet? Søk på nettet for spesifikasjonene til HK og skjermkort.

Lenke til kommentar
Postet i to kategorier du ja.. Jaja, som sagt, det kan hende du har koblet LED-ledningene til Power, HDD osv feil. Hva slags greier er det du har kjøpt nytt?

Jeg får fyrt den opp for å si det sånn. Men skjermbilde er det dårlig med. Prøvd med to forskjellige skjermkort.

OK, da er det ikke det. Kan det være at du har kortsluttet noe under monteringen, slik at du ikke får skjermbilde? Hvilken hardware er det snakk om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...