CB87-Bergen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hei, For noen uker siden bestillte jeg min Typhoon floppy reservoir fra netconnection, til min store fortvilese lakk den som en sil... Noe som gikk utover skjermkortet mitt Jeg sendte en mail, og etter laaaaang tid kom den nye tanken i dag. Gjett hva... Den lekker ENDA verre Trodde ikke det var mulig, men men... Er det bare meg, eller skal sidene på tankene limes eller noe? Hva burde jeg gjøre? Skal jeg be om enda en, eller skal jeg be om penger tilbake og kjøpe en annen tank fra et annet sted? Dette er et dårlig førsteinntrykk, men takker for alle svar Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hei, For noen uker siden bestillte jeg min Typhoon floppy reservoir fra netconnection, til min store fortvilese lakk den som en sil... Noe som gikk utover skjermkortet mitt Jeg sendte en mail, og etter laaaaang tid kom den nye tanken i dag. Gjett hva... Den lekker ENDA verre Trodde ikke det var mulig, men men... Er det bare meg, eller skal sidene på tankene limes eller noe? Hva burde jeg gjøre? Skal jeg be om enda en, eller skal jeg be om penger tilbake og kjøpe en annen tank fra et annet sted? Dette er et dårlig førsteinntrykk, men takker for alle svar Drit i å stresse. Send tilbake produktet og få igjen pengene dine. Jeg tror det har noe med vannkjøling å gjøre kanskje. Jeg har ikke peiling på slikt, men kyndige kamerater anbefaler alltid microplex.no. Legg pengene dine der heller. Børge Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Ja, det blir siste gang jeg handler fra netconnection. Har jeg rett på alle porto og frakt penger igjen? Edit: Ja, det er vannkjøling... Endret 22. april 2004 av ComputerBoy Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Butikken har som utgangspunkt lov å prøve å rette feilen opptil 3 ganger. Så hvis du igjen får tilsendt ny "dings" og denne også lekker, da kan du kreve å få heve kjøpet og få dekket alle dine utlegg. Også porto, frakt osv. Så de må nok få en siste sjanse. Børge Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ja, det blir siste gang jeg handler fra netconnection. Har jeg rett på alle porto og frakt penger igjen? Edit: Ja, det er vannkjøling... Kan overhode ikke se at det er Netconnection sin feil, at du kjøper vannkjøling og monterer den inn i maskinen UTEN å teste den , ja det er rett og slett for sløvt. At det er en feil på produktet er vel heller ikke deres feil,men produsenten og er dette på alle de tankene så vil du vel få samme problemet uansett hvor du kjøper den. Har selv kjøpt det meste av vannkjølingssystemet hos Netconnection uten problemer, og da jeg mistet ene blokka (Maze4) i gulvet og knakk et øre på den, sendte jeg dem en mail, dagen etterpå fikk jeg svar. Da hadde de kontaktet fabrikken i USA som sendte meg ny topp. Denne kom etter en uke og jeg slapp å betale 5 flate øre for dette , selv om det ikke var garanti. Prøv det samme på feks Microplex Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Sant nok. Kan nok ikke gi skylda på netconnection der nei. Netconnection er egentlig et greit sted å handle stuff. Vet ikke med vannskjøling. Kanskje Microplex er bedre der. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Nei, men for det første tok det 4 dager før de sendte den nye tanken. Pluss at denne tanken også lakk, verre til og med... Og det er ikke deres skyld at at den ikke er tett, men det er deres skyld om de selger dårlige produkter. Og jeg har aldri klandret de for skjermkortet mitt heller... Så det har ingenting å si i saken. Lenke til kommentar
klo Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Jeg bestilte også en slik tank, den lakk, fikk de til å sende en ny som jeg skal hente på posten i morgen.. håper ikke den lekker. Ellers er jeg strålende fornøyd med alt annet jeg har handlet der og servicen er jo ikke noe å klage på utenom at det kan gå litt tid (24t+) før de svarer på mail noen ganger, mens andre ganger kan det ta en halvtime. Endret 22. april 2004 av klo Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jepp, det kan ta litt tid av og til. Men ettersom jeg forstar arbeider de med å få opp en bedre webside, der du også kan følge ordrens gang gjennom systemet , vi må også ta i betraktning at dette er et forholdsvis lite firma og jeg er ikke sikker på at de som er store i dag var serlig raskere når de var på den størrelsen. Men når det gjelder service ved reklamasjoner så er min erfaring at de er blandt de beste,du slipper å krangle om bagateller iallefall . Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Jeg bestilte også en slik tank, den lakk, fikk de til å sende en ny som jeg skal hente på posten i morgen.. håper ikke den lekker. Ellers er jeg strålende fornøyd med alt annet jeg har handlet der og servicen er jo ikke noe å klage på utenom at det kan gå litt tid (24t+) før de svarer på mail noen ganger, mens andre ganger kan det ta en halvtime. Ja, da er det 3 like tanker som lekker... Sier litt om kvaliteten på produktet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå