Spragleknas Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Etter at PCMCIA porten min er blitt mettet av et trådløst nettverkskort, virker det som den støyer mer. Andre med lignende erfaringer? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Etter at PCMCIA porten min er blitt mettet av et trådløst nettverkskort, virker det som den støyer mer. Andre med lignende erfaringer? Har en bærbar med PCMCIA Wlan-kort, og en stasjonær med Wlan-kort. Har ikke merket noe støy... Synes det høres rart ut hva maskinen din støyer mer etter at du satt inn det kortet Hva slags støy er det? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Litt dårlig forklart av meg over ... vifta virer som den går oftere. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ekstra komponenter kan føre til mer varme, men det høres mer ut som CPU jobber hardere når WLAN kortet er satt i slik at vifta går oftere. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 PCMCIA kort har en tendens til å bli veldig varme, jeg gjetter det er den temperaturregulerte vifta i maskinen som slår inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå