Peterman Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 egentlig tror jeg klipsch er det beste for deg... du bør se litt på den som heter rf-35 Klipsch må man heller ikke glemme! Lettdrevne kasser med ganske høy partyfaktor. Klipsch spiller høyt og pent selv med en moderat forsterker. De har mye å tjene på en kraftig forsterker, selv om de er lettdrevne. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 egentlig tror jeg klipsch er det beste for deg... du bør se litt på den som heter rf-35 Klipsch må man heller ikke glemme! Lettdrevne kasser med ganske høy partyfaktor. Klipsch spiller høyt og pent selv med en moderat forsterker. De har mye å tjene på en kraftig forsterker, selv om de er lettdrevne. Ja, forsterkeren kan aldri bli for kraftig.. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Hei igjen, har sett på de JBL høytalerene før, men prisen er stiv. Husk at jeg skal ha et anlegg til ca 10-13 tusen, maks 15. Var en tur på lillehammer å hørte på CV, de frister veldig nå ,på mange måter. Så fortsett å komme med forslag til høytalere OG forsterker Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg synes jbl i likhet med wharfedale har mistet glansen sin.. Syke priser kontra hva man får. Utifra det du sier i denne tråden ville jeg tro følgende ville passe for deg: Nad-CV Nad-Dali H/K-Klipsch H/K-Proson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå