Selle Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Har akkurat kommet hjem med en NAD C352 (forsterker) og C521BEE (cdspiller) og angrer ikke! Typen i butikken anbefalte C372, men den var litt over budsjettet mitt, men C352 har mer en nokk kraft til mine høyttalere, og kvaliteten på lyden er helt kjempe. Endret 29. april 2004 av Selle Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Å bare for å gi min mening så heller nok jeg mer mot Dali enn CV. Men det funker best dersom du har vokst fra å kun kreve vill bass. Ellers er CV undervurdert , etter min mening! klart,vil man ha et ordntli hifi-anlegg til en billig penge så har du nok rett i det... Men jeg er også helt enig om at cerwin vega er sterkt undervurdert! Skikkelige gøyale høyttalere azz! Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 holder den NAD'en(352) til 4000 til CERWIN VEGA CLSC-12 ? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 holder den NAD'en(352) til 4000 til CERWIN VEGA CLSC-12 ? Jeg vil si det holder, men mer kraft hadde uansett vært en fordel. Du finner jo en Nad c370 på bruktmarkedet til rundt 3000kr.... Lenke til kommentar
The President Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 holder den NAD'en(352) til 4000 til CERWIN VEGA CLSC-12 ? den holder forsåvidt, men hadde jeg vært deg ville jeg gått opp et hakk, til C372 (er d vel!?) Får mer ut av høytalern da! Mer kontroll og bedre lyd Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Den holder nok, men CV blir morsomere med større forsterker. Spesielt når du drar på litt. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hehe, tre svar på 3 minutt og alle er enige Lenke til kommentar
The President Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 da beviser vi jo bare at vi har rett!!! Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Takk for svar! Går for 372'en hvis jeg skal ha de høytalerene, har ikke bestemmt meg helt enda. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Klipsch rævkjører papp kassene til Sjævling Vega, har ennå tilgode å høre en høyttaler fra Sjævling Vega som ikke framkaller spypose og etterlysning av mellomtone elementet (er de ikke kobla til ?). Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Klipsch rævkjører papp kassene til Sjævling Vega, har ennå tilgode å høre en høyttaler fra Sjævling Vega som ikke framkaller spypose og etterlysning av mellomtone elementet (er de ikke kobla til ?). Helt enig, men de koster en god del mer også Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 jeg ville nok valgt noe sånt til den musikken din: Høyttalere HK 675 (er litt usikker på hvordan høyttalerne er, men hk har bra produkter hvertfall) Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 jeg ville nok valgt noe sånt til den musikken din: Høyttalere HK 675 (er litt usikker på hvordan høyttalerne er, men hk har bra produkter hvertfall) Det der er konge høyttalere, men med den forsterkeren kommer du ikke særlig langt.... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Nåå.. kommer nok ganske langt med den forsterkeren. Dali er jo ikke akkurat tungdreven heller da. OG så lenge den dynamiske effekten er på plass, så trenger en ikke så mye kontinuerlig effekt.. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Nåå.. kommer nok ganske langt med den forsterkeren. Dali er jo ikke akkurat tungdreven heller da. OG så lenge den dynamiske effekten er på plass, så trenger en ikke så mye kontinuerlig effekt.. Nå mente jeg ikke effekten til Hk, men kombinasjonen HK/Dali.. Blir nok litt i mørkeste laget... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Ja sånn sett ja. Har ikke hørt akkurat den kombinasjonen, men tror deg på at det kan bli ganske mørkt ja. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 hvis jeg kjøper NAD 372 og CERWIN VEGA CLSC-12, så har jeg forsterker når jeg vil bytte ut CV-høytalerene Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 hvis jeg kjøper NAD 372 og CERWIN VEGA CLSC-12, så har jeg forsterker når jeg vil bytte ut CV-høytalerene Ja, det har du! Nad holder seg også veldig godt i pris! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Jeg ville gått for JBL E-100 . Har dem selv, de er råe til både musikk og film. Typen musikk de er best på er techno, trance, dance, rock (veldig gode til rock), metal, punk o.l. De er ekstremt gode til film, man trenger ikke sub i tillegg til disse høyttalerne. Jeg og vennene mine har kommet frem til at disse høyttalerne gir fra seg en lyd som er lik den man hører på kinoen. Man kommer skikkelig inn i filmene man ser pga. klar og fin mellomtone/diskant og kakkene/dunkene man får i brystkassa. Første gang jeg skulle prøve disse høyttalerne ut med film var jeg nervøs for om de skulle lage ulyder eller ikke klare å gi fra seg nok trøkk. Godt inni filmen Ringenes Herre - Atter En Konge, var den nervøsiteten forvandlet til stolthet over at jeg er eier av noen så hissige høyttalere. De gav både meg og vennene mine bakoversveis. Endret 6. mai 2004 av Gef Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 egentlig tror jeg klipsch er det beste for deg... du bør se litt på den som heter rf-35 Klipsch må man heller ikke glemme! Lettdrevne kasser med ganske høy partyfaktor. Klipsch spiller høyt og pent selv med en moderat forsterker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå