rivaldo Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg lasta den nyeste video til Richard Burns Rally (ingame) og alt jeg får sett er logoen (som fryser). Lyden går i bakgrunnen, men ikke noe annet bilde enn logoen til spillet. Jeg aner ikke hva som er i veien, jeg la nettopp (på helt ny install) codec som skulle dekke alle typer filmer. Jeg lasta den den fra Blackhole Motorsports . Kan noen gi meg en link de kan garantere (i den betydning at de selv har lastet ned og sett den) fungerer? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Sier bare VLC Media Player. Der har du en spiller med så si alle codecene innebygd. Prøv den. Lastet ned filmen nå, den funket fint under VLC Endret 22. april 2004 av notarget Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Takk for svar. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Funket det? Endret 25. april 2004 av notarget Lenke til kommentar
Gimlisonofgloin Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Last ned gspot og da finner du ut om du har den kodeken som filmer krever. http://www.headbands.com/gspot/download.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå