IwwY^^ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ja, dere ser topic. I mitt Logitech Quick Cam Zoom er det en konstant during i bakgrunnen når jeg snakker.. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Ingen som har hatt samme problem eller lignende? Er VELDIG frustrerende! Lenke til kommentar
jct Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jo! Jeg har akkurat samme problem med mitt Logitech QuickCam Messenger Ingen som vet hva det kan komme av? Lenke til kommentar
rmacvest Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 ha mic på i innspilling og dempet i avspilling. da mister du during. pga. feedback mellom høytalere og mic. Lenke til kommentar
jct Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 ha mic på i innspilling og dempet i avspilling. da mister du during. pga. feedback mellom høytalere og mic. Jeg bruker headset, og har som sagt samme problem. Lenke til kommentar
jct Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ser ut til at jeg er kvitt problemet nå! Brukte tidligere det integrerte lydkortet på hovedkortet, men har nå kjøpt meg et eksternt audigy 2. Etter det har mic'en vært støyfri Lenke til kommentar
medlem-42062 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 ha mic på i innspilling og dempet i avspilling. da mister du during. pga. feedback mellom høytalere og mic. Yupp, det var problemet mitt.. Jeg hadde også en fustrerende summing\skurring i micèn Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Pleier ofte å skyldes jordingen. HVis duringen slutter når du tar på kabinettet, for eksempel. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 vanlig at det durer i mic'n dersom det er ikke er jording til pc'n, prøv skjøteledning fra en kontakt med jord, evt prøv å jord med deg selv som beskrevet over, "ta på kabinettet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå