lizon Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 hey! har vert inne på siden til dell (dell.no ja) og når jeg trykker på konfiguer selv og kjøp via internett så kommer det bare opp siden kan ikke vises... det er noen ganger jeg kommer inn, men nå denne uka har jeg ikke kommet inn en eneste gang... er det noen her som gidder og gå inn på dell sin side og prøve å trykke på konfiguer selv og kjøp via internett?? samme hvem maskin dere velger. Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Fungerte fint med både Opera og IE Lenke til kommentar
lizon Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 ok, takk. da er det min pc... har vanlig ISDN, kan det ha noe å si? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 jeg bestilte en axim x3i på mandag.. betalte på nett med visa, idag torsdag er ikke kontoen blitt trukket og har heller ikke fått bekreftelse på epost!? noen som kan si litt om dell? hilsen Janne Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 At de er litt overarbeida er vel en ting. Bygger alltid pc selv. Bærebare kjøper jeg fra Alienware eventuelt Lenke til kommentar
Olaug Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 jeg bestilte en axim x3i på mandag.. betalte på nett med visa, idag torsdag er ikke kontoen blitt trukket og har heller ikke fått bekreftelse på epost!? noen som kan si litt om dell? hilsen Janne Tror nok du må regne med lenger tid enn dette! Jeg bestillte en Dell Inspiron 510m den 30. mars, og den kom i dag til feil adresse! Jeg studerer i Trondheim, men skulle hjem til påske, og skrev derfor leveringsaddresse hjem og ikke til Trondheim. Trodde jo at jeg skulle få pc'en til da! Men neida, bestillingen min ble ikke registrert før 16. april! Grunnen i følge Dell var at jeg hadde skrevet noe i kommentarboksen når jeg bestilte via internett og dette forstod ikke de som tok i mot ordren, fordi de var engelske, (Dell fabrikken er visst i Irland etter som jeg har forstått). Stod ingenting på bestillingsskjemaet at en måtte skrive evntuelle kommentarer på engelsk! Alt stod jo på norsk der! Når ordren endelig ble registrert fikk jeg to forskjellige kundenummer og ordrenummer, og ingen av de virket da jeg skulle logge meg inn på ordrestatus. Måtte igjen ringe til dell og få ordrestatus derifra. Da var allerede påskeferien over, så jeg sa et jeg ville ha pc'en sendt til Trondheim i stedenfor, og det sa de var helt greitt. Men i dag ringte far min og sa at pc'en var kommet...den var altså ikke sendt tilTrondheim som jeg ba om! Så nå må jeg vente enda lenger og må attpåtil betale for å få den sendt hit! Det har vært kaos fra ende til annen. Jeg vil ikke anbefale å kjøpe fra Dell! Olaug! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Jo, jeg anbefaler å kjøpe fra Dell. Jeg har en Dell Dimension 8300 selv. Ja, fabrikken er i Irland, så det tar litt tid, og det med levering hadde jo også litt problemer med. Forsinkelser osv. Men det er ikke Dell sin feil, det er det Linjegods sin feil. Det er de som leverer. Men om du ikke får svar på mail, så ring med vanlig telefon. Endret 26. april 2004 av steina Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 *blabla*.... , så ring med vanlig telefon. Eller du kan ringe med en uvanlig telefon eller mobil telefon eller IP telefon eller satelitt telefon eller fast telefon eller ISDN telefon eller..... P.S. Dette var bare en litt useriøs ertekompis-post. Lenke til kommentar
Olaug Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jo, jeg anbefaler å kjøpe fra Dell.Jeg har en Dell Dimension 8300 selv. Ja, fabrikken er i Irland, så det tar litt tid, og det med levering hadde jo også litt problemer med. Forsinkelser osv. Men det er ikke Dell sin feil, det er det Linjegods sin feil. Det er de som leverer. Men om du ikke får svar på mail, så ring med vanlig telefon. Alle forsinkelser jeg hadde var i hovedsak Dell sin feil. Det skal ikke ta to uker for å registrere en bestilling!! Greitt nok at de skal sende maskina fra Irland, men mange av problemene jeg hadde startet allerede før maskina var sendt fra Dell. Nå ringte nettopp til Dell for å høre om jeg kunne få tilsendt et 6 cellers batteri fordi 4 cellers batteriet som fulgte m maskina bare varte i 2 timer. Flere andre som har kjøpt samme maskina med samme batteri har også klaget over at batteriet ikke varer så lenge som det står på nettsida deres og en del av de har fått tilsendt 6 cellers batteri, men ikke jeg!! Hvorfor IKKE! Synes det er litt dumt at det skal bli gjort forskjell på folk! Og ikke tro at jeg ikke har ringt til Dell! Tror jeg har brukt opp hele studielånet mitt på å ringe. Men det som er greia er at de registrere bare de telefonsamtalene det de selv vil. Flere av samtalene jeg hadde hatt, f.eks. der jeg ba dem skifte leveringsaddresse, påstod dem senere at ikke hadde skjedd. De samtalene var ikke blitt registrert! Det er skikkelig irriterende når en må ringe 3-4 ganger om en og samme ting! Bra at du er fornøyd med Dell, for jeg unner ingen alt det styret jeg har hatt med Dell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå