Gå til innhold

finner ikke minne

jan.ata

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skjøpte meg en minne brikke tenkte jeg skulle ha en raskere pc. men da jeg skrudde opp hardisken fant jeg ikke det minne, hvor kan det være mon tro. ved siden av den firkanta greie med mange pigger på eller? kan det stemme?

har du satt i dette minnet selv? eller er det noen andre som har satt det i for deg?

eller skal du sette inn ei minnebrikke?

Håper du snakker om kabinettet og at du ikke har skrudd opp harddisken... omtrent slik ser minnet ut:

DSCN6355.jpg

men du kan jo installere aida32 og skjekke om du har mer minne enn før.

Håper jeg har tolket spørsmålet riktig.

Endret av andesam
Lenke til kommentar
beklager litt morro må vi da ha det her på forum også. men her er ett seriøst spørsmål. det gjelder twinmos pc3200 ddr-dimm 512mb cl2.5 minne pc 400.

er det trygt og klokke dette opp fra 400 til 500?

Synes ikke det er så morro. Latterlig å utnytte seg av at det er folk her som er villige til å hjelpe.

Og den twinmos rammen klokker uten problemer så høyt. Bare skru volten på maks, timings helt i kjelleren og fsb på max :devil:

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar

det var nok ikke så lurt det. enten så gjorde jeg noe feil ellers så tålte ikke brikken det :cry: neida jeg kjørte opp fsb til 232 jeg ganger 13. 3016 mhz funker stabilt foreløpig ivertfall, cpu idle er på 36 grader og load på ca 50

Endret av jan.ata
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...