MiF86 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg har sett det på mange filmer. Når de bruker slow-motion så er det fade mellom hver frame, og da ser det ikke ser ut som det hakker så mye. Hvordan kan det gjøres i Adobe Premiere 6.5? Og en annen ting, jeg veit at det går an å "morphe" mellom to forskjellige bilder, så det ser ut som de blir til hverandre. Hvordan ville det ha blitt på film hvis man, for å unngå hakking med slow-motion, brukte "morph"-effekt mellom hver frame, slik at det ser ut som det går glattere?? Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Pinnacle Studio kan faktisk lage slik fading mellom frames i slow motion. Men det aller peneste er jo "ekte" slow motion, der filmen er tatt opp med f.eks. 50 bilder i sekundet og senere spilt av på normal hastighet. Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 På matrix reloaded behind the scenes så jeg at de brukte et kamera som tok opp 150 frames i sekundet . Det er en plugin til adobe after effect som heter twixtor. Den kan redusere hakkete bevegelser men tror nok det beste er å ha et veldig bra kamera... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Du kan bruke morph, men det ser ikke alltid like bra ut. Uansett vil morphing være bedre enn å bare senke hastigheten ti hakk. Lenke til kommentar
MiF86 Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Går noe av dette i Adobe Premiere 6.5? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Du kan også bruke et program som heter DynaPel SlowMotion eller MotionPerfect som er spesialutviklet til jobben: http://www.dynapel.com/index.shtml Endret 22. april 2004 av froggyler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå