Havstein Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Jeg hadde en Motorola T191 for noen år siden, og den var ubrukelig til å skrive meldinger med, særlig med ordliste på. Vurderer nå å kjøpe en Motorola V600, og lurer derfor på om iTap har blitt noe bedre siden den gang?!? Noen synspunkter? (Trenger ikke tips om å kjøpe e700 eller t630.) Endret 26. april 2004 av Havstein Lenke til kommentar
Havstein Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Til informasjon har jeg funnet ut at iTap kommer i en ny versjon fra og med v600, som skal være en del bedre enn tidligere utgaver. Raskere og man kan legge til egne ord, noe jeg ikke tror man har hatt muligheten for før. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Itap er ordlisten til Motorola? Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Itap er ordlisten til Motorola? Korrekt. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hmm... merkverdig at Motorola tar i bruk sin egen ordliste og ikke bruker T9 som alt annet. Men men... har desverre ikke no bekjentskap med den Lenke til kommentar
WiZel Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg kan svare deg på det i kveld.. Gjett hvem som får seg v600 da *glede seg* Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg kan svare deg på det i kveld.. Gjett hvem som får seg v600 da *glede seg* Hei Har selv tenkt på å muligens kjøpe V600, kan ikke du komme med en god utfyllende test til oss andre? Lenke til kommentar
Pekkus Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Motorola har komt med en helt ny iTap med v600 ja. Denne skal visst nok være helt på høyde med t9 slik den er nå. I en test Mobileburn.com hadde for en måned siden stod dette om iTapen; It has been interesting to watch the development of Motorola's predictive text system over the years. iTap, as it is known, has never really been a contender when compared to Tegic's T9 system. T9 is almost universally used by all of the manufacturers except Motorola. But with the current version of iTap, Motorola has gotten very close to not only offering a system that is "as good as", but very close to offering one that is better than T9. Ingen grunn til å se bort ifra en Motorola pga iTap lenger.. Jeg venter selv bare på at Elkjøp skal få denne mobilen (vet di har den på nettet, men jeg må kjøpe den i butikken, siden den skylder meg enormt med penger) så skal jeg kjøpe den. Hele testen hos Mobileburn Lenke til kommentar
Havstein Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Da blir det nok en sånn på meg. Men jeg ser at den er mye billigere i Danmark enn i Norge. Noen som har erfaring med å bestille mobiltelefon fra Danmark? Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 hvilken dansk butikk da? går jo sikkert helt greit å bestille fra danmark, men må huske å slenge på moms, frakt og toll avgift i tillegg. så spørs det hvor mye billigere det blir da. jeg syns at 3700 for tlf uten abb er ganske grei pris jeg. Lenke til kommentar
janoverp Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Litt "of topic", men er det noen som har fått til å sende mms med v600 i NetCom`s nett? Har brukt innstillingene fra NC sine sider, men til liten nytte. Endret 23. april 2004 av janoverp Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Litt "of topic", men er det noen som har fått til å sende mms med v600 i NetCom`s nett? Har brukt innstillingene fra NC sine sider, men til liten nytte. Du bør starte en ny tråd om dette Da denne handler om iTap... Kanskje du kan fortelle noe om det? Siden du har telefonen? Er den helt lik T9? Å kjøpe fra Danmark skal gå smertefritt. Du må bare huske å legge til toll og andre avgifter! Lenke til kommentar
WiZel Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 iTap er testet og godkjent.. tok en stund før jeg fant fram til hvordan man skulle sette primærinntastingsmåte (puh) på telefonen, men den var faktisk bra. Og man kan legge til ord, men ikke sånn som på nokia og erricsson at man kan skrive den på gamlemåten. Man må lage ordet med iTap, så kan man skrive det så mya man vil (setter man sammen 2 ord til ett vil det lagre seg som ett ord). jeg er helt bergtatt av fonen, og tror nok det går lenge før jeg ser meg om etter noe nytt.. Litt vanskelig å lage en objektiv test, så det skal jeg ikke gjøre, men SJEKK DEN SKJERMEN!! Tror motorola fant gull der ja, for menyen blir man fort vant til Lenke til kommentar
Havstein Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 hvilken dansk butikk da? går jo sikkert helt greit å bestille fra danmark, men må huske å slenge på moms, frakt og toll avgift i tillegg. så spørs det hvor mye billigere det blir da. jeg syns at 3700 for tlf uten abb er ganske grei pris jeg. Har ikke gjort det før, så jeg må eventuelt bare finne en tilfeldig en. Toll og moms og drit ja... Jeg har jo litt familie i danmark, tenker jeg bare får den sendt til dem, så kan de sende den til meg som "gave" Får den til ca 2750 DKK. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 pass på at den ikke er låst da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå