notarget Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hvorfor viftene får anderledes lyd i starten? Fordi de skal nå max rpm og spolen er kald Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Er det samme hos meg, men regner med at det er pga at viftene er temperaturregulerbare. På starten går de for full power for så å stille seg inn etter temperaturen i kabinettet og roe seg ned.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Da så. Lurte bare på om noe muligens var galt først.. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 skiftet vifte i min shuttle. Sluttet å gå på fult under oppstart. Vet ikke hvorfor . Men ganske digg. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Husker på mitt ASUS V9900 GeForce FX 5800 så bråka det noe jævlig i starten.. snakker like mye lyd som en støvsuger ... kortet gikk seinere til helvete , og det blir ikke produsert lenger... ikke at jeg sier det har noen sammenheng.. det kortet jeg har nå har ikke samme problemet da Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Vifta i chieftec-psu'en min oppfører seg da stikk motsatt. Ved oppstart går den nesten ikke rundt i det hele tatt, for så å ta seg opp etterhvert som xp kommer igang.. Har måttet slå av "fan-monitoring" i bios for ikke å få oppstartsfeil hver bidige gang.. Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 skiftet vifte i min shuttle. Sluttet å gå på fult under oppstart. Vet ikke hvorfor . Men ganske digg. Min gjør det enda. Og på min thermaltake vifte tilsvarer det 48dB, var gøy å sette den på å kjøre max power konstant i bios da, selv om jeg måtte skru opp lyden på hodetelefonene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå