Vector Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg har kjøpt med meg en D-Link DI-514 fra USA. Men strømadapteren er amerikansk(110-120V), så jeg kan ikke bruke den. Så jeg lurer på om noen har en de kan selge. Adapteren er på 5V/2.4A, og jeg har sett at flere D-link produkter som har denne strømadapteren. Gamle switcher osv. Ta kontakt dersom du har noe liggende! Surt å ikke få opp det trådløse nettverket. Vector Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Clas Ohlson har en utmerket billig eliminator som fungerer perfekt og kan brukes med en masse andre ting. Produkt nummer er: 32-8529 Lenke til kommentar
Vector Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Er du sikker på at den passer til denne routeren? (pluggen inn i routeren) Endret 22. april 2004 av Vector Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Spesifikasjonene jeg fant på routeren din viser at de skal matche Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå