konstabel Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 har noen dette på hovedkortet sitt? fungerer det bra? MSI Dynamic Overclocking Technology (D.O.T.) Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Trur det har med at den overklokker selv on the fly? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Dynamisk oc = oc uten å reboote pc'en. Altså overklokke med software. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 det er et slags program som overklokker når du trenger det... for exempel når du spiller digre spill klokker den opp og når du sitter på word så klokker den ned igjen.. blir det for varmt klokker den også ned igjen Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 D.O.T. er ikke noe av det som står her fra før.. Det gir bedre stabilitet og du kan klokke litt lengre. Jeg har MSI kort, og det er på disse du finner D.O.T. Trur dere andre her tenker på MSI Core Cell chippen.. Den styrer ca det som er beskrevet før.. regulerer vifter og kanskje noe klokking.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) D.O.T. er ikke noe av det som står her fra før.. Det gir bedre stabilitet og du kan klokke litt lengre. Jeg har MSI kort, og det er på disse du finner D.O.T. Kanskje du skal sette deg litt mer inn i det, da finner du ut at det er bla. dynamisk oc. Det lar deg ikke klokke noe lengre eller gir deg bedre stabilitet. Det lar deg rett og slett bare endre minne, cpu og spennigs-settings i windows istedet for å endre i bios og reboote... Det kan også endre klokkehastighet avhengig av load på cpu, som nevnt ovenfor. Ler litt mer her: Msi-ting... Edit: Det er en del av CoreCell, altså det samme med andre ord... Endret 4. mai 2004 av Goophy Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 pc alert hadde jeg når jeg hadde msi da.... et kt4v som er def. no.. (nå er jeg en stolt eier av abit nf7-s 2.0 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 pc alert hadde jeg når jeg hadde msi da.... et kt4v som er def. no.. (nå er jeg en stolt eier av abit nf7-s 2.0 Akkurat samme her, MSI K7N2 Delta-ILSR kortet mitt drepte cpu'en hele tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå